معاون وزیر ورزش و جوانان:

نمایشگاه عزت و پیشرفت به شناسایی ظرفیت ها منجر می‌شود

معاون مرکز مشارکت‌های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان بر مستمر بودن برگزاری نمایشگاه عزت و پیشرفت در سطح کشور تاکید و عنوان کرد: این نمایشگاه که با هدف حمایت از دانش بنیانها، استارتاپ هاو تولید کنندگان ورزشی برپا می شود منجر به شناسایی ظرفیت‌های حوزه تولید خواهد شد.

محسن جهان‌شیر شب گذشته در مراسم اختتامیه نمایشگاه عزت و پیشرفت استان زنجان گفت: این مجموعه سیزدهمین نمایشگاه با این عنوان در سطح کشور است.

وی به تاکیدات ۲ دهه‌ای رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم توجه به حوزه اقتصاد و فرآیندهای آن اشاره کرد و گفت: در این راستا مرکز مشارکت‌های مردمی در دولت سیزدهم شکل گرفت تا خلاء بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان ورزشی را پر کند.

این مسئول با بیان اینکه تولیدکننده‌هایی در مقیاس جهانی در کشور فعالیت می کنند، ادامه داد: برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف کننده از کارکردهای نمایشگاه عزت و پیشرفت است.

وی یادآور شد:برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه عزت و پیشرفت مستمر و مداوم خواهد بود تا به برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان صنعتی و دانش بنیان‌ها کمک شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز به وجود حلقه مفقوده در ورزش اشاره و تاکید کرد: این حلقه از طریق اتصال نیازهای حوزه ورزش جبران خواهد شد.

جواد بازرگان به شناسایی ظرفیت‌های بالای استان اشاره کرد و گفت: این ظرفیت در بخش تولیدات مورد نیاز ورزش است که حتی در برخی موارد در خارج از کشور ارائه شده اما نسبت به این ظرفیت ها کمتر اطلاع داریم.

وی فلسفه شکل‌گیری نمایشگاه عزت و پیشرفت استان زنجان را ارائه توانمندی‌ها و دستاوردها در عرضه نیازها برای تامین اعلام کرد و گفت: باید در حد توان نسبت به تامین این نیازها اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.