پیگیری شد؛

پاسخ بانک سپه به متقاضیان وام اشتغالزایی

پیام شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در پرداخت وام اشتغالزایی در بانک سپه شهرستان فیروزکوه، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در پرداخت وام اشتغالزایی در بانک سپه شهرستان فیروزکوه، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید که پس از بررسی برای پیگیری بیشتر به شرکت مذکور ارجاع داده شد.

بانک سپه در پی اطلاع از این پیام‌ها، جوابیه‌ای را برای باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید:

اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی موضوع بند (ب) تبصره 16 قانون بودجه سال 1401 تا پایان تیرماه سال 1402 امکان پذیر بوده است، علی ایحال با وجود گذشت مهلت مقرر در صورت تشکیل و تکمیل پرونده توسط متقاضیان و احراز شرایط اعلامی و وجود نام متقاضیان در لیست معرفی شدگان اعطای تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی برای آخرین بار امکان اعطای تسهیلات میسر گردیده است.

بانک سپه در راستای اجرای مناسب قانون بودجه دولت محترم و در جهت ایجاد اشتغال و رشد تولید، امکان مجدد اعطای تسهیلات در صورت معرفی متقاضیان جامانده از محل سهمیه جزء 4 بند ب تبصره 18 قانون بودجه سال جاری را نیز با معرفی مبادی ذیربط وفق ضوابط اعلام شده فراهم کرده است.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار