مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت پنج میلیارد ریالی فروشنده متخلف لاستیک در گرمی خبر داد.

علی رحیمی‌آذر در جریان بررسی پرونده تخلفات صنفی در اردبیل، گفت: متصدی فروشندگی لاستیک خودرو در گرمی به اتهام  با جریمه سنگین نقره داغ شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: این پرونده گران‌فروشی که مربوط به فروش انواع لاستیک‌های خودرو به ارزش ۹۶۶ میلیون و ۵۴۵ هزار ریال بوده، در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی گرمی رسیدگی شد.

به گفته او، شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و مستندات قانونی اتهام انتصابی را محرز تشخیص داده است.

رحیمی‌آذر افزود: این فروشنده به پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی به خاطر گران فروشی محکوم شد.

او در ادامه تصریح کرد: صنعت، معدن و تجارت شهرستان گرمی پرونده گران‌فروشی انواع لاستیک خودرو را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بود.

رحیمی‌آذر افزود: تلاش جدی بر این بود تا این پرونده به دقت و سرعت رسیدگی شده و احکام نیز صادر شود که این امر در سریع‌ترین زمان انجام شد.

او به محکومیت ۲۳۰ میلیارد ریالی قاچاقچیان خودروی خارجی نیز اشاره کرد و ادامه داد: راننده خودروهای قاچاق علاوه بر ضبط خودرو، به پرداخت جریمه ۲۳۰ میلیارد ریالی محکوم شدند.

رحیمی‌آذر بیان کرد: پرونده قاچاق مربوط به یک دستگاه خودروی بنز خارجی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۱۸۴ میلیون ریال، یک دستگاه خودروی بی‌ام‌و به ارزش ۳۴ میلیارد و ۷۰۹ میلیون ریال بوده که در شعبه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل گفت: چهار نفر به دلیل مباشرت در قاچاق کالا و حمل آن در این پرونده به پرداخت ۹۰ میلیارد ریال محکوم شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.