رمضانی گفت: تاکنون ۲۶۲ داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، در ۵ حوزه انتخابیه توسط هیئت‌های اجرایی تایید صلاحیت شده اند.

مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان  امروز در نشستی که با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان تشکیل شد، اظهار داشت:  ۱۳ کاندیدا نیز برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان شرکت کرده اند که باید پس از آزمون، صلاحیت شان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: تاکنون ۲۶۲ داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز، در ۵ حوزه انتخابیه توسط هیئت‌های اجرایی تایید شده اند و فرصت اعتراض برای همه ۳۵۸ نفری که اقدام به ثبت نام قطعی کرده بودند، نیز وجود دارد. 

رمضانی با تاکید بر اهمیت انتخابات به عنوان یکی از نماد‌ها و نمود‌های تحقق مردم سالاری دینی و بیان اینکه زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم است، گفت: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی یکی از ارکان مهم کشور، یکی از مجاری و مبادی اعمال قدرت مردم و نماد مردم سالاری دینی و تضمین کننده ثبات سیاسی کشور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، چهار مولفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت انتخابات مورد تاکید بوده که وزارت کشور در همکاری با دستگاه‌های اجرایی دیگر در سه حوزه مشارکت، امنیت و سلامت مسئولیت مستقیم و در حوزه رقابت در کنار شورای محترم نگهبان است.

 رمضانی تصریح کرد: در هر مقطعی که از تاریخ انقلاب جلو آمده ایم، حجم و کیفیت تهدیدات دشمنان نظام بالاتر رفته و با تمرکز و توجه جدی تری سعی در ناامید کردن مردم از نتیجه حضور در انتخابات داشته اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با گریز به مولفه مهم سلامت انتخابات نیز اظهار داشت: در حوزه سلامت، راهبرد همانی است که توسط رهبر معظم انقلاب تحت عنوان "رای حق الناس است" ابلاغ شده و کمترین تخطی از این راهبرد مورد برخورد قاطعانه واقع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.