مردم خراسان جنوبی، ۱۸ آذر میزبان ۵ شهید گمنام هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در دومین نشست برنامه ریزی استقبال از شهدای گمنام گفت: مراسم استقبال از این شهدا و تشییع شان در تمامی شهرستان‌های خراسان جنوبی با حضور مردم و در هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

طالبی افزود: استقبال از شهدا در مدارس، راه اندازی پویش کشوری "خوش آمدی قهرمان" در فضای مجازی، برگزاری مسابقات فرهنگی ویژه دانش آموزان با موضوع شهدا، تشییع شهدا در خیابان‌های شهر بیرجند و کهف الشهدا از دیگر برنامه‌های ویژه استقبال از شهدای گمنام است که با بهره گیری از تمام ظرفیت کانون‌های مساجد، هیأت‌های مذهبی و رسانه ملی برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هم گفت: مراسم استقبال از ۵ شهید گمنام شنبه ۱۸ آذر ساعت ۱۹:۴۵ در فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند با حضور مسئولان برگزار خواهد شد.

سرهنگ فلاحی افزود: مراسم شب وداع با شهدا در شب شهادت حضرت فاطمه (س) در حسینیه جماران بیرجند با حضور مردم و خانواده‌های شاهد، برگزار می‌شود.

وی گفت: ۲ شهید از این ۵ شهید گمنام، ۲۶ آذر همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در روستا‌های بارنجگان و استند شهرستان مرزی زیرکوه تشییع و به خاک سپرده می‌شوند.

برچسب ها: شهید گمنام ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.