متوقف شدن رشد ۱۵ درصدی سرقت‌ها در استان کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به متوقف شدن رشد ۱۵ درصدی سرقت‌ها در استان و رسیدن آن به عدد صفر، گفت : امنیت مطلوب فعلی کرمانشاه را مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان خدوم پلیس هستیم.

محمد رستمی جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : امروز توفیق خدمت به مردم شریف کرمانشاه در لباس مقدس پلیس نصیب ما شده و باید قدر این فرصت را بدانیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم و جلب رضایت آن‌ها باعث خشنودی پرودگار و جلب رضایت خداوند خواهد شد، گفت: به فضل الهی و به واسطه خدمات گسترده ماموران زحمتکش انتظامی، پلیس جایگاه اجتماعی خوبی در میان آحاد مردم دارد.

رستمی عنوان کرد: خوشبختانه طی ۶ ماه اخیر اتفاقات خوبی در حوزه ارتقای امنیت با تدابیر فرمانده انتظامی استان رخ داده است که شاید مهمترین آن‌ها کاهش چشمگیر سرقت‌ها و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه در سه ماه ابتدایی امسال با رشد ۱۵ درصد سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل روبه‌رو بودیم گفت: خوشبختانه در حال حاضر این میزان به صفر رسیده و تلاش می. کنیم با همت و پشتکار تک تک کارکنان انتظامی تا پایان امسال، سرقت روند کاهشی به خود بگیرد.

وی عنوان کرد: در حوزه برخورد با مواد مخدر نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و علاوه بر کشفیات فراوان انواع مواد، تعداد زیادی از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر و جمع‌آوری شده‌اند.

رستمی از اهتمام پلیس برای ارتقای روزافزون امنیت استان خبر داد و گفت: این امنیت باید به گونه‌ای باشد که همه مردم آن را به خوبی احساس کنند و ان‌شاالله عموم شهروندان در ماه‌های آتی شاهد وضعیت به مراتب مطلوب تری خواهند بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.