مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت:متقاضیان ون‌های مخصوص معلولان می توانند درخواست خود را در سامانه همیار ثبت کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: سامانه ثبت درخواست متقاضیان به‌نام «همیار» برای استفاده معلولان از ون‌های مخصوص به ۵۵۰۰ نفر معلول شدید و خیلی شدید حرکتی که وابسته به ویلچر بودند، راه‌اندازی و پیامک درخواست عضویت در کانال ایتا ارسال شد تا از این امکان استفاده کنند.

محمد پرورش  افزود: سامانه‌ای برای ثبت درخواست متقاضیان به نام «همیار» راه اندازی شده که مقارن با روز جهانی معلولان به ۵۵۰۰ نفر معلول شدید و خیلی شدید حرکتی که وابسته به ویلچر بوده‌اند، پیامک و درخواست عضویت در کانال ایتا ارسال شد تا از طریق سایت خدمات سازمان تاکسیرانی به نشانی esftaxirani.ir نرم افزار موجود در کانال را دانلود و نصب کنند.

وی گفت: این نرم افزار دارای اپ اپراتور، اپ راننده و اپ مسافر است که تمام متقاضیان سفر یعنی معلولانی که در محدوده شهر اصفهان ساکن هستند و نیاز به دریافت خدمت دارند، برای تردد می‌توانند یک روز قبل از سفر تقاضای خود را در سامانه ثبت کنند.

پرورش با بیان اینکه تاکسی‌های اینترنتی به این امکانات برای حمل‌ونقل معلولان مجهز نیست، تصریح کرد: طبق تصمیم مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان، حمل‌ونقل معلولانی که برای تردد از اتوبوس استفاده می‌کنند، رایگان می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.