گشایش بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی در کرمانشاه

بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی با حضور ۴۷ واحد تولیدی و بازرگانی از استان‌های مختلف کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گشایش یافت.

پریسا کلانتری مدیر شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه گفت : نمایشگاه عصر دیروز در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد افتتاح شد.

پریسا کلانتری افزود: در این نمایشگاه شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی فعال و مطرح در عرصه تولید لوازم خانگی از استان‌های آذربایجان شرقی، کرمانشاه، اصفهان، همدان، تهران، یزد، خراسان رضوی، قزوین و زنجان حضور دارند که محصولات خود را ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی عرضه کرده اند.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تا ۱۸ آذرماه هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ در این مکان دایر و آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

کلانتری با بیان اینکه نمایشگاه‌های تخصصی با هدف حمایت از تولید داخلی و معرفی محصولات ایرانی برگزار می‌شود ادامه داد: محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰ درصد به علاقه‌مندان عرضه خواهد شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه لوازم‌خانگی همچنین با هدف ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، آشنایی مردم با آخرین تولیدات، ایجاد فضا‌های رقابتی به‌منظور افزایش تنوع انتخاب و دسترسی بهتر به کالا‌های مورد نیاز برگزار شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.