هر شرکت و ارگانی برای کارکنان خود انواع تسهیلات را در نظر می گیرد تا به بخشی از مشکلات آنها کمک رسانی کند. یکی از شهروندان با پرداخت وجهی به عنوان پیش پرداخت اقدام به خرید اقساطی گوشی موبایل از اسنپ میکند، اما به دلایلی امکان تحویل آن به مشتری وجود نداشته است و باید وجه پرداخت شده به حساب مشتری عودت داده شود، اما وجه پرداختی تاکنون بازگردانده نشده است و این موضوع موجب گلایه مندی آن شد.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام و تصاویر از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.
متن پیام شهروند خبرنگار
با عرض سلام و تقدیم احترام، روز جمعه سوم آذر ماه یک گوشی قسطی از اسنپ خرید کردیم و حدود ۱۰ میلیون و نیم پرداخت کردیم و قرار شد شنبه گوشی موبایل را ارسال کنند. روز شنبه به ما گفته شد فروشنده گوشی جواب اسنپ را نداده است و پول شما عودت داده میشود و در وضعیت خریدم نوشته شده بین هفت الی ۱۰ روز کاری پول عودت داده میشود. اما از آن موقع تاکنون پولی عودت داده نشده و مدام میگویند صبوری کنید خواهش میکنم رسیدگی کنید.
بیشتر بخوانید:
مشکلات خرید اینترنتی از زبان شهروند خبرنگار
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید
من هم از اواخر بهار پول دوگانه سوز کردن ماشین را واریز کردم تا رسید به پاییز کپسول تحویلم ندادن تا اینکه طرحی اعلام شد که ماشینهای مدل پایین را دوگانه سوز نکنن حالا که پیگیری میکنم بهم میگن که باید پرونده تشکیل بدم تا پولم را برگردانند. مشکل اینجاست پس تا اول مهر پولم دست کی بوده و چرا کپسول تحویلم ندادن