واشنگتن پست: اسرائیل هنوز نتوانسته وارد مقر‌های حماس شود

روزنامه واشنگتن پست نوشت: نیرو‌های زمینی اسرائیل با وجود ویرانی‌هایی که ایجاد کرده‌اند، هنوز وارد مقر‌های اصلی حماس در غزه نشده‌اند.

روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی عملیات خود در جنوب نوار غزه را آغاز کرد، اما هنوز تا رسیدن به هدف نظامی ادعایی که نابودی کامل جنبش حماس است، فاصله دارد.

این روزنامه با تأکید بر اینکه عملیات اسرائیل در شمال غزه هنوز کامل نشده است، افزود: اگرچه بیشتر شهر غزه به دلیل حملات هوایی با خاک یکسان شده است، اما نیرو‌های زمینی اسرائیل هنوز وارد مقر‌های اصلی حماس در آنجا نشده اند.

چند روز پیش، دانیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل اذعان کرد که جنبش حماس از نظر اطلاعاتی که در نوار غزه در اختیار دارد نسبت به نیرو‌های اشغالگر اسرائیل برتری دارد.

هاگاری ادامه داد: حماس از قابلیت‌های پیچیده و زیرزمینی برخوردار است. مناطقی وجود دارد که ارتش نتوانسته است به آن‌ها راه پیدا کند.

سخنگوی ارتش اسرائیل نیز مدعی شد که این جنگ طولانی خواهد بود و محدود به زمان نیست.

رسانه‌های اسرائیلی با تأیید اینکه برخلاف ادعای ارتش در روز‌های اخیر، حماس همچنان از تسلط قوی بر زمین برخوردار است، تأکید کرده اند که این تسلط تمام مناطق نوار غزه را شامل می‌شود و تنها به جنوب آن محدود نیست.

پیشتر اسامه حمدان یکی از رهبران جنبش حماس نیز با تاکید بر اینکه پای ارتش اسرائیل هنوز به ۸۰ درصد از خاک غزه نرسیده، گفت: حدود هزار سرباز اسرائیلی در غزه زخمی شده‌اند که حال ۲۰۰ نفر آن‌ها وخیم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
چقدر ادم راغمگین وعصبانی می کنه شر این انگلیسی هاوامریکاییها..وهمه صهیونیستها،کشورهای دنیادرامتحان عدالت وازاده گی همه شون مردودشدند.
آخرین اخبار