معاون وزیر صمت با بیان اینکه مشکلات ارزی واحد‌های تولیدی حل می‌شود، گفت: تأمین ارزی این واحد‌ها امری ضروری است.

فرشاد مقیمی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در نشست با صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی گیلان گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

او با تأکید بر لزوم تعیین تکلیف واگذاری سند شرکت‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی گیلان افزود: در کشور مشکلی در حوزه سند شرکت‌های مستقر در شهرک‌ها وجود ندارد.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه مشکلات ارزی واحد‌های تولیدی حل می‌شود، گفت: تأمین ارزی واحد‌های تولیدی امری ضروری و مهم است.

مقیمی با تأکید بر لزوم تأمین مواد اولیه شرکت‌های تولیدی و صنعتی تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه شرکت‌های تولیدی و صنعتی تأمین مواد اولیه است.

او همچنین بر لزوم بسترسازی زیرساخت‌های امکانی شهرک‌ها تأکید کرد و گفت: تأمین برق یکی از دغدغه‌ها و چالش‌های تولیدکنندگان است.

معاون وزیر صمت از تولید ۴۱۸ مگاوات برق تا پایان سال آینده در شهرک‌های صنعتی خبر داد و افزود: در حال حاضر ۷۲۸ مگاوات برق در شهرک‌های صنعتی تولید می‌شود.

مقیمی با تأکید بر لزوم به روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی تصریح کرد: واحد‌های تولیدی با علمی پایه کردن صنعت تولید در مدیریت مصرف برق تلاش کنند تا مصرف برق در حوزه صنعت تا حدودی کاهش یابد.

او با اشاره به مشکلات زمین در حوزه تولید گفت: به جهت محدودیت زمین در گیلان با ساخت واحد‌های چندین طبقه بخش تولید و صنعت را به ارتفاع ببرید.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.