طرح هادی ۳۶ روستای همدان بازنگری می‌شود

امسال ۳۶ روستا بازنگری می‌شود و بقیه روستا‌های نیازمند بازنگری، در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:  امسال از محل اعتبارات در اختیار نماینده، تعداد ۳۶ روستا بازنگری می‌شود و مابقی روستا‌های نیازمند بازنگری، در سال آینده تعیین تکلیف خواهند شد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: با قدردانی از پیگیری و فعالیت‌های بنیاد مسکن، در خصوص بازنگری طرح هادی روستا‌ها گفت: طرح هادی روستا سند توسعه هر آبادی با افق ۱۰ ساله است و پس از این مدت باید مورد بازبینی قرار گیرد که در حال حاضر این مدت به اتمام رسیده و نیاز به اجرای طرح بازنگری است.

 او به اجرای طرح بهسازی در روستا‌ها اشاره کرد و گفت: بنیاد مسکن شهرستان همدان اقدامات خوب و قابل توجهی در این زمینه داشته و با استفاده از اعتبارات و نیز قیر تخصیصی تعداد زیادی از روستا‌های این شهرستان از سوی بنیاد مسکن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نهضت آسفالت در روستا‌ها سرعت گرفته است گفت: در حوزه نهضت ملی مسکن هم اقدامات قابل توجهی از سوی نهاد انقلابی بنیاد مسکن صورت گرفته که نشان از توان بالای این مجموعه در انجام طرح‌های عمرانی شهرستان است و این موضوع قابل تقدیر خواهد بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی گفت: نیز گزارشی از فعالیت‌های بنیاد مسکن شهرهمدان در خصوص بهسازی و اجرای طرح هادی و عمران روستایی، صدور سند اماکن روستایی و شهر‌های ۲۵ هزار نفر جمعیت داد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، بازنگری طرح‌های هادی، طرح نهضت ملی مسکن سخن گفت و از مساعدت‌ها و حمایت‌ها در تصویب اعتبار مورد نیاز طرح‌های عمرانی و بازنگری طرح هادی روستا‌ها قدردانی کرد.

برچسب ها: نهضت ملی ، بازنگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار