حوادث دیشب، ۶ مصدوم بر جای گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی کرمان گفت: وقوع ۲ حادثه طی دیشب منجر به مصدومیت ۶ نفر در کرمان شد.

ابراهیم بابایی  با اشاره به وقوع  ۲ حادثه طی دیشب که منجر به مصدومیت ۶ نفر در کرمان شد، گفت: همکاران ما دیشب، پس از اطلاع‌یافتن از یک تصادف شدید در محور هفت‌باغ علوی، از طریق تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵، در کم ترین زمان در محل حادثه حضور یافتند.

وی به شدت بسیار بالا و حساسیت این حادثه ناشی از برخورد ۲ خودروی پراید و دنا، با یکدیگر، اشاره کرد و افزود: با تلاش آتش‌نشانان و اقدامات صحیح آن ها، از بروز حوادث بعدی و آتش‌سوزی در خودرو‌ها جلوگیری شد. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات‌ایمنی کرمان بیان کرد: ۲ نفر از سرنشینان خودرو پراید که در بین آهن پار‌ها محبوس شده بودند، به همت آتش‌نشانان، از آن وضعیت پرخطر، خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

وی از نجات یک نفر از شهروندان در یک تصادف دیگر در نیمه‌شب گذشته، خبر داد و محل وقوع این حادثه را محور کرمان به کوهپایه عنوان کرد و افزود: در این حادثه، یک دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ واژگون شده بود.

بابایی ادامه داد: پس از اطلاع از وقوع این حادثه نیز، یک گروه امدادونجات، از نزدیک ترین ایستگاه آتش‌نشانی به محل این حادثه اعزام و سرنشین خودرو را که به علت شدت حادثه مجروح و در خودرو محبوس شده بود، به‌سلامت از آن وضعیت نجات دادند.

برچسب ها: آتش نشانی ، مصدوم شدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار