مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

واحدهای ساخت شناور در استان بوشهر به صورت ویژه حمایت می‌شوند

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به سهم خود از واحدهای ساخت شناور به صورت ویژه حمایت می‌کند.

محمد شکیبی نسب روز پنج شنبه در چهارمین نشست تسهیل سازی در ساخت شناور‌های مسافربری اظهار کرد: استقبال مناسب مالکان و شرکت‌های کشتی سازی استان بوشهر برای نوسازی شناور‌های مسافربری اقدامی شایسته و قابل تحسین است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: فرصت ایجاد شده برای استانداردسازی شناور‌های مسافری فرصتی مغتنم است که باید از این ظرفیت ارزشمند نهایت استفاده صورت گیرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بنادر استان بوشهر امسال برای پنجمین سال متوالی به عنوان بنادر ایمن معرفی شدند نیاز است برای تداوم این رویکرد طرح نوسازی ناوگان مسافربری به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شود.

شکیبی نسب افزود: در سالی که از سوی رهبری معظم انقلاب به مقوله تولید توجه ویژه شده اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به سهم خود از واحد‌های ساخت شناور به صورت ویژه حمایت می‌کند.

مهدی فرمیهنی فراهانی مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی نیز در این نشست از شرکت‌های کشتی سازی کشور دعوت کرد تا طرح‌های ساخت شناور‌های مسافری متناسب با نیاز استان را به اداره کل امور دریایی ارسال کنند تا الگوی مناسبی برای ساخت شناور‌های مدنظر طراحی شود.

در این نشست شرکت‌های کشتی سازی طرح‌های شناور‌های مسافری خود را به مالکان شناور‌ها و فعالان اقتصادی استانی ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.