رییس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو:

پلتفرم‌های فروش آنلاین دارو مجوز ندارند/ دارو را فقط از داروخانه‌ها تهیه کنید

رییس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو تاکید کرد: عرضه، فروش و تبلیغات فراورده‌های دارویی در سایت‌ها و سکو‌های اینترنتی غیرمجاز است.

دکتر مینا آژوغ  رییس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو با اشاره به تخلفات پلتفرم‌ها در فروش دارو و از جمله دارو‌های غیرمجاز، قاچاق و تاریخ گذشته، تاکید کرد: پلتفرم‌های فروش آنلاین دارو مجوز ندارند و مردم دارو را تنها از داروخانه‌ها تهیه کنند.

وی گفت: بار‌ها تاکید کرده‌ایم که تنها مرجع رسمی برای عرضه دارو، داروخانه‌ها هستند و مردم دارو را فقط از داروخانه‌ها تهیه کنند؛ چراکه دارو‌ها باید شرایط تامین، توزیع و عرضه مناسب داشته باشند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، آژوغ گفت: این شرایط مستلزم این است که سازمان غذا و دارو به عنوان دستگاه تنظیم‌گر چهارچوبی برای تامین‌کننده، توزیع‌کننده و عرضه‌کننده در کل فرایند زنجیره تامین ایجاد کرده باشد.

رییس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو گفت: عرضه دارو‌های تاریخ انقضا گذشته، دارو‌های قاچاق، دارو‌های سقط جنین و دارو‌های مخدر برخی از پرونده‌‎های قضایی پلتفرم‌هاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
من تو انتخابات شرکت نمیکنم .تا امام زمان ظهور کند.ومن را از ظلم ظالمان نجات دهد.وشهرداری اراک موظف است برای کارتن خوابها مکانهای خواب یک متری تهیه کند????
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
لطفا دارو چرا روزانه گران میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۰ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
چرا دارو ها قیمت مصرف کننده نداره ؟ تا کی به ملت گرون گرون و با سود زیاد میخواهید بفروشید ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
استاد سوال اینجاست که چرا کالایی مثل دارو که عرضه فقط از طریق تجویز پزشک و از داروخانه تهیه شود سر از بازار آزاد در می آورد؟؟؟؟

شما مراحل تولید تا پخش رو نمی تونی کنترل کنید بعد به مردم امر نهی می کنید؟
و نکته بعدی اگر دارو ها غیر مجاز تاریخ گذشته است و شما هم خبر دارید چرا اقدامی انجام نمی دهید!!!؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
خیلی وقتها داروهای تو داروخانه ها گرون تر هست.من یک دارو مکمل غذایی برای بیماران دیابتی از داروخانه ۲۶۵۰۰۰تومان خریدم در حالی که همون از شرکت پخش اینترنتی ۱۳۰۰۰۰دقیقا نصف .همون مارک همون کیفیت.تازه با پست سفارشی فرستاده ۳۰تومان پول پست دادم
آخرین اخبار