استاندار خراسان رضوی:

چابهار در توسعه فعالیت‌های تجاری و لجستیکی اهمیت دارد

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کریدور شرقی بسیار حائز اهمیت است، گفت: چابهار در توسعه فعالیت‌های تجاری و لجستیکی اثرگذار است، بنابراین تجار مختلف باید از این منطقه کالاهای خود را حمل و نقل کنند.

یعقوبعلی نظری در جلسه با تعدادی از سرمایه‌گذاران که در منطقه سواحل مکران برگزار شد، بیان کرد: ۲ انگیزه سرمایه‌گذاری در ارتباط با سیستان و بلوچستان وجود دارد، یکی مکمل کار‌های استان خراسان رضوی در خصوص اقدامات ترانزیتی و دیگری بکر بودن این منطقه است.

وی افزود: امروز کریدور شرقی بسیار حائز اهمیت است،  بنابراین با استفاده از بندر چابهار و مبدا آن روسیه از لحاظ ترانزیتی از چابهار و سرخس تا روسیه این موضوع برای همگان اهمیت دارد تا بتوانیم مبادی و نقاط لجستیکی را به یکدیگر متصل و ظرفیت‌ها را افزایش دهیم.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: تجار مختلف باید از چابهار کالا‌های خود را حمل و نقل کنند تا علاوه بر بهره‌مندی آنان از این ظرفیت بتوان توانمندی‌های سیستان و بلوچستان را مدیریت کرد.

وی گفت: یکی دیگر از انگیزه‌ها بکر بودن سیستان و بلوچستان است، چرا که می‌توان کار‌های دیگری مانند کشاورزی، گردشگری و سایر موارد در این استان انجام داد، بسیار امیدوار هستیم با توجه به توانمندی‌های این استان و ظرفیت‌هایی که وجود دارد به شکل هدفمند و کاملاً بسته‌بندی شده کار‌ها را دنبال کنیم.

نظری بیان کرد: باید از دیدگاه‌های تخصصی، اشراف و علم یکدیگر استفاده کرده و زمینه را برای سرمایه‌گذاران و مردم فراهم کنیم تا کار رونق و رضایتمندی مردمی شکل گیرد، در این صورت سرمایه مردمی نظام تقویت شده و کسی نمی‌تواند به آن آسیبی بزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار