مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ، تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی

مدیر شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ گفت: مرکز جامع خدمات سلامت کوهسرخ به عنوان تنها مرکز منتخب درمان بستر خراسان رضوی انتخاب شده است.

عمید شمسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ با بیان اینکه تاکنون اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان انجام شده است، گفت: از همان ۲.۵ سال گذشته که مرکز این شهرستان به شبکه بهداشت و درمان ارتقاء یافت، پیگیر جذب امکانات و ساخت مکان‌هایی مناسب برای بخش درمان بودیم.

او افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع دارای تسهیلات زایمانی طی مدت شش ماه را یکی از مهم‌ترین این پروژه‌ها در شهرستان کوهسرخ عنوان کرد و افزود: تأمین یک دستگاه سونوگرافی توسط یکی از خیرین، تجهیز مرکز تسهیلات زایمانی به فتال مانیتورینگ، شروع ساخت پایگاه بهداشتی برای شهروندان با همت یکی از خیرین، شروع ساخت خانه بهداشت نامق با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی، اختصاص یک دستگاه رادیولوژی از دانشگاه، جذب ۴ پزشک متخصص، تجهیز خانه‌های بهداشت و... از جمله مهم‌ترین اقدامات دیگر بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کوهسرخ با بیان اینکه خیرین کمک بسیار خوبی به حوزه بهداشت و درمان شهرستان کوهسرخ دارند، ادامه داد: بسیاری از اقدامات شهرستان با کمک خیرین انجام شده که ساخت اتاق نمونه‌گیری کرونا و انبار تجهیزات بحران، نمونه‌هایی از این همیاری‌ها بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار