امام جمعه کوهبنان گفت: امروز جبهه مقاومت لبنان قوی‌تر از گذشته است، عراق و سوریه هم با اقتدار هستند در حالی که آمریکایی‌ها جنایت‌ها کردند.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: در ایام فاطمیه قرار داریم جا دارد این ایام همانند عاشورا با شکوه و عظمت خاصی برگزار شود ، فضا سازی در شهر جلوه گر است خصوصا نصب پرچم مشکی بر بالای درب خانه‌ها زینت بخش است جا دارد فضای شهر بهتر از وضع موجود باشد.

وی افزود: شاهدیم که بیش از شش هزار کودک طی روز‌های گذشته بدست رژیم کودک کش به شهادت رسیدند.

امام جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری اظهار کرد:حادثه طوفان الاقصی تاریخ ساز علیه رژیم صهیونیستی اما در حقیقت آمریکا زدایی است در حالی که نقشه‌های آنان نقش بر آب شد.

وی گفت: امروز جبهه مقاومت لبنان قوی‌تر از گذشته است، عراق و سوریه هم با اقتدار هستند در حالی که آمریکایی‌ها جنایت‌ها کردند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد:سردار سلیمانی با قاطعیت، زمان برای برچیده شدن داعش اعلام کرد، در مساله فلسطین هم دشمنان شکست خوردند و امروز در باتلاق گیر کردند که راه فرار ندارند. 

وی بیان کرد: برخی دولتمردان کشور‌های اسلامی متاسفانه هنوز هم به روابط خود با رژیم صهیونستی ادامه می‌دهند در حالی که باید از نیرو‌های مقاومت لبنان و یمن درس بگیرند.

حجت الاسلام ایزدی افزود:از زحمات محمد فصیحی هرندی تقدیر و تشکر می‌کنم و به ریاست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان تبریک می‌گویم همچنین از خدمات رئیس درمانگاه تامین اجتماعی تقدیر می‌کنم و به سرپرست جدید تبریک می‌ گوییم.

وی با قدردانی از خدمات شهرداری نیز خواستار خدمات بیشتر از جمله فضا سازی در مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهر کوهبنان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار