امام جمعه قزوین:

صهیونیست‌ها به شکست خود هم اعتراف کردند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: کار به جایی رسیده که صهیونیست‌ها خودشان به شکست و درماندگی هایشان اعتراف می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین  عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به اینکه امروز غزه در برابر آمریکا، اروپا و رژیم جعلی اسراییل با تمام توان خود ایستاده، گفت: کار به جایی رسیده که صهیونیست‌ها خودشان به شکست و درماندگی هایشان اعتراف می‌کنند.

وی افزود: هر چند برخی از مزدورانی مثل ترکیه که همین حوالی خودمان هستند الان سوخت و انرژی صهیونیست‌ها را تامین می‌کنند، اما نیرو‌های مقاومت و غزه همچنان در برابر کل استکبار جهانی ایستاده و یقین داریم که به پیروزی‌های بالاتری هم می‌رسند، خراب کردن خانه‌ها و کشتن کودکان با هواپیما و موشک که دلیلی برای پیروزی نیست.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مقاومت در غزه مصداق آیه قرآن کریم است که چه بسا عده بسیار کمی در برابر گروه بیشماری بایستاد و، چون توکلشان به خداست، به پیروزی هم برسند، افزود: جنگ غزه، جنگ اراده هاست، الان در غزه ما جنگ اراده بندگان خداوند و مجاهدان راه خدا را در برابر آن‌هایی که شیطان هستند و اراده کرده اند که با دین خدا بجنگند را شاهدیم، همه ما باید دعاگوی مجاهدانی که تجلی گر اراده خداوند هستند، باشیم و یقین داریم اراده خداوند ماندگار است.

وی با اشاره به برخی مناسبت‌ها که بایستی همواره قدر آن‌ها را بدانیم، تاکید کرد: مناسبت یعنی یادآوری، اینکه کجا بودیم و کجا هستیم، تاریخ خود و تاریخ ذلت بار دشمنان خودمان را باید بدانیم، انتفاضه اول مردم فلسطین بعد از مدت‌ها خاموشی در سرزمین‌های اشغالی علیه صهیونیست ها، در سال ۶۶ شکل گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی ادامه داد: این انتفاضه که به قیام سنگ هم معروف هست، مردم فلسطین تنها با پرتاب سنگ به جنگ صهیونیست‌ها رفتند و کار دیگری هم نمی‌توانستند انجام دهند، اما رژیم غاصب صهیونیستی با هواپیما، توپ، تانک و موشک پاسخ آن‌ها را داد، اما آیا نباید یاد بیاوریم که آن رزمندگان امروز کجا هستند؟ غزه کارش را شروع از همان سال شروع کرده و تا امروز که اداهمه دارد شاهد اتفاقات بزرگی در آن هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مقامات صهیونیستی گفته که اگر در غزه پیروز نشویم دیگر نمی‌توانیم بمانیم، گفت: این یعنی اینکه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی هم دیگر نمی‌توانند بمانند، این راست‌ترین حرفی است که تاکنون از آن‌ها شنیده ایم، هم در غزه شکست خوردند و بیشتر هم خواهند خورد.

امام جمعه قزوین نظامیان و شبه نظامیان اشغالگر را به سه گروه تقسیم کرد و افزود: گروه نخست آن‌هایی بودند که فرار کرده و یا در حال مهاجرت هستند، که البته وضع این‌ها بهتر است، گروه دوم آن‌هایی بودند که در این جنگ کشته شدند و گروه سوم نیز در حال جنگند که امیدواریم با پیروزی مقاومت، دستگیر، محاکمه و به شدیدترین مجازات‌ها برسند.

وی با اشاره به تشییع پیکر هشت شهید گمنام دفاع مقدس در قزوین، خاطرنشان کرد: شهدایی که امروز تشییع شدند برای ما شهر و خانواده هایشان مشخص نیست، اما در پیشگاه خداوند و فرشتگانش شناخته شده هستند و خوشحالیم که استقبال قابل توجهی نیز از سوی مردم سراسر میهن اسلامی ما، به ویژه مردم قزوین از این شهدا به عمل می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به روز جهانی حقوق بشر هم اشاره کرد و گفت: باید اعتراف کنیم که برخی از همان‌هایی که خود را مدافع حقوق بشر می‌نامند کسانی هستند که به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند و سلاح هایشان را برای امتحان کردن به آن‌ها می‌دهند تا ضمن قدرت تخریب آنها، بتوانند به مشتریان خود بفروشند، پس همان‌هایی که مدعی حقوق بشر هستند نه نشانی از حقوق بشر دارند، و نه نشانی از آدمیت و انسانیت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار