شهروندخبرنگار خراسان رضوی؛

گوشه‌هایی از مشکلات مسکن ملی در شهرستان جغتای از زبان متقاضی

شهروندخبرنگار ما در مورد مشکلات مسکن ملی در شهرستان جعتای استان خراسان رضوی سخن گفت و درخواست رسیدگی کرد.

ساخت مسکن ملی کلید حل مشکلات بسیاری از اقشار جامعه بود و متقاضیان توانستند با قیمت مناسب به آرزو‌های خود تحقق بخشند. اما گاهی دست انداز‌هایی موجب شده تا راه رسیدن به مسکن برای متقاضیان دشوار و یا غیر ممکن شود. ماجرا از این قرار است که شهروندخبرنگار ما که برای مسکن ملی در شهرستان جغتای استان خراسان رضوی ثبت نام کرده است، با وجود اینکه آورده اولیه را پرداخت کرده است اما به دلیل اینکه در روستا متولد شده و پرونده بهداشت در شهر را ندارد مسکن ملی به آن تعلق نگرفته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی ضمن گلایه از این موضوع خواستار رفع این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید. بنده ساکن شهرستان جغتای در استان خراسان رضوی هستم سال گذشته در مسکن ملی ثبت نام کردم. حدود ۲ ماه پیش از طرف بنیاد مسکن این شهرستان پیامکی مبنی بر آورده اولیه برایم آمد و با توجه به مهلت کم بنیاد جهت تکمیل آورده اولیه سریعا واریز کردم. بنده در روستا بزرگ شدم، ولی همه استعلامات مدارکم مشکلی نداشته و واجد شرایط مسکن ملی بودم. حالا که موقع تحویل زمین شده است می‌گویند قانون جدید آمده که به هر کس پرونده بهداشت در شهر داشته باشه تعلق می‌گیرد و به بنده که متولد روستا هستم به من این مسکن تعلق نمی‌گیرد. خواهش می‌کنم فکری به حال ما جوانان کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
باسلام وخسته نباشیدهمسرمن جانباز5 درصدهستندکه یک سال تو جبهه بسیج بودند و54 سال دارن ایشان پول پیشه مسکن رونداشتن به ناچارازبنیادشهیدوام مسکن گرفتن که پول پیش اجاره خونه روبدهندکه 60 تومان بود یه سندازدوستان به نام همسرم خورد تا وام بتواندبگیرد وبدقول نامه فروش زده شدبه نام همان صاحب خانه ولی سند هنوزتوبانکه. حالا چرا ما نمتوانیم ثبت نام کنیم .من دوست دارم بیان تحقیق کنندآیا ما صاحب مسکن هستیم که الان به ما تعلوق نمیگیره.پس چرا کسانی که جایگاه بالا دارند بهشون تعلوق گرفته با خونه های 400متری 3 طبقه. ما باید به کجا دادمونوبرسونیم لطفا مسعولین یه نگاهی به امسال ما بکنند واقعا مسعولین چطوراین جواب منوامسال منو میدهندلطفا رسیدگی کنید.
آخرین اخبار