رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک در محورهای خروجی این استان را در زمان حاضر سنگین و نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ یدالله جهان تاب  اظهار داشت: در مسیر شمال یه جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های مجلار، انارک و ولی آباد، تراعیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیک در آزاد راه تهران شمال را در زمان حاضر عادی و روان ذکرکرد و گفت: در مسیر شمال به جنوب جاده هراز در محدوده های سه راهی چلاو، بایجان، وانا، گزنک و آب اسک، ترافیک خودرو سنگین است.

وی با بیان اینکه محورها شمالی هم اکنون فاقد هرگونه مداخلات جوی است، وضعیت ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده فیروزکوه در محدوده پل سفید را نیز نیمه سنگین اعلام کرد.

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال اجرای طرح محدودیت های ترافیکی ویژه تعطیلات پایان هفته در محورهای ارتباطی این استان با هدف تسهیل در تردد خودرویی خبرداد.

سرهنگ جهان تاب، رعایت نکردن حق تقدم، صحبت کردن با تلفن همراه، سرعت و سبقت غیرمجاز، نبستن کمربند ایمنی و حرکت در شانه خاکی را از جمله تخلفات حادثه‌ساز عنوان کرد و گفت: پلیس به‌ شدت با این گونه تخلفات برخورد می‌کند و در صورت ثبت تخلف حادثه ساز، خودروی راننده متخلف ۷۲ ساعت به توقفگاه منتقل و برای گواهینامه راننده متخلف نیز نمره منفی درج خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار