رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران خبر داد:

افتتاح ۱۸ پروژه عمرانی در پایتخت تا پایان سال/ ۵ پروژه امروز به بهره‌برداری می‌رسد

زینی‌وند گفت: ۲۳ پروژه عمرانی امسال در تهران تعریف شده و در حال اجراست و ۱۸ مورد از آن‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 سرهنگ مصطفی زینی‌وند رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران گفت: برای اینکه در حین اجرای پروژه‌ها کمترین آسیب به شهروندان از نظر ترافیکی برسد بحث انحراف ترافیکی مطرح می شود که هم از لحاظ ایمنی و هم از لحاظ جریان ترافیکی که از محدوده عبور می‌کند می‌تواند کمک کند.  

وی افزود: برای این کار در محدوده‌هایی که پروژه‌های عمرانی داریم نقشه‌هایی که طراحی می‌شود در مرحله اول تست گرفته می‌شود تا اگر مشکلی در مرحله اجرا وجود دارد آن را برطرف کنیم و بعد این انحراف ترافیکی اجرا می‌شود و به صورت آزمایشی ابتدا در محل انجام خواهد شد.

سرهنگ زینی‌وند بیان داشت: همچنین قبل از اجرای طرح‌ها بازخوردگیری می‌شود و با موانع ترافیکی ثابت این اقدام اجرا می‌گردد در انتها و اگر مشکلی نبود سپس نسبت به تثبیت آن اقدام می‌شود.

رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: ۲۳ پروژه عمرانی امسال در سطح شهر تهران تعریف شده و حال اجراست و بنابر وعده‌ای که مدیریت شهری داده است ۱۸ مورد از آن‌ها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: امروز نیز ۵ پروژه عمرانی در سطح شهر تهران افتتاح خواهد شد که زیرگذر کوهک در منطقه ۲۲ که اتصال بین قسمت جنوبی و بالادست همدانی و بالادست را برقرار خواهد کرد و با راه اندازی آن ۸ کیلومتر طول سفر را کاهش می‌دهد.

سرهنگ زینی‌وند افزود: اتصال منطقه ۱۷ و ۱۸ بر روی ریل خط آهن تهران اهواز در بزرگراه آیت الله سعیدی را داریم که به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: اتصال پل غیر همسطح خیابان شهید مختاری را در بزرگراه شهید بروجردی خواهیم داشت و تکمیل دسترسی‌های پروژه تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی را با بلوار گل‌ها داریم.

سرهنگ زینی وند بیان داشت: همچنین امروز در محدوده شهید همدانی محدوده شهید خرازی یک پل غیرهمسطح به بهره برداری می‌رسد.

سرهنگ زینی ‌وند گفت: با نصب  یک سری  از  تابلو‌ها و علایم در  مسیر احداث  پروژه‌های  عمرانی  مسیر‌های  جایگزین مشخص  می‌شود و شهروندان می‌توانند از  این مسیر‌ها برای  رسیدن به مقصد استفاده نمایند.  

وی افزود: شهروندانی که از  اینگونه مسیر‌ها قصد تردد دارند سعی  کنند مدیریت سفر  و زمان داشته و در  پیک ترافیک این مسیر  را انتخاب  نکنند و از سفر  غیر ضروری  صرف  نظر  کنند و اگر  مجبور  به تردد در  این مسیر‌ها که پروژه عمرانی در  حال احداث  است آستانه صبر  و تحمل  خود را بالا ببرند و همکاری  لازم را با همکاران بنده که در  این معابر  مستقر  هستند داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار