روند پیشرفت پروژه‌های زیربنایی سواحل مَکُران در بندر شهید بهشتی چابهار با حضور علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی مورد بررسی قرار گرفت.

علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در راس هیاتی از مدیران کل ستادی فنی و مهندسی سازمان و مدیران بخش خصوصی از پروژه‌های زیربنایی در حال احداث بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و از نزدیک روند پیشرفت آن پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی، کریدور لجستیکی، پروژه احداث مخازن فرآورده‌های نفتی بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها را بررسی کرد.

علی فتحی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها شاهد تسریع در امر تخلیه و بارگیری کالا، افزایش ظرفیت ترانزیتی غلات به کشور‌های CIS، افزایش ظرفیت پذیرش نگهداری و انبارش کالا‌های اساسی و فله، افزایش ظرفیت پهلودهی و پذیرش کشتی ها، افزایش چشمگیر صادرات قیر از طریق بندر چابهار به کشور‌های آفریقا، پاکستان، هند و جنوب شرق آسیا و فراهم شدن شرایط رقابت پذیری بهتری نسبت به سایر کشور‌ها با توجه به نزدیکی چابهار با کشور‌های هدف و تحقق توسعه اقتصاد دریا محور خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید بهشتی چابهار زیرساخت‌های مناسبی در حوزه اسکله ها، ترمینال‌ها و تجهیزات بندری ایجاد کرده که می‌تواند مورد بهره‌برداری سرمایه گذران بخش خصوصی و دولتی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار