پیشرفت پروژه‌های زیربنایی سواحل مَکُران در بندر شهید بهشتی چابهار مورد بررسی قرار گرفت

روند پیشرفت پروژه‌های زیربنایی سواحل مَکُران در بندر شهید بهشتی چابهار با حضور علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی مورد بررسی قرار گرفت.

علی فتحی عضو هیات عامل و معاون مهندسی و امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی در راس هیاتی از مدیران کل ستادی فنی و مهندسی سازمان و مدیران بخش خصوصی از پروژه‌های زیربنایی در حال احداث بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و از نزدیک روند پیشرفت آن پروژه‌ها را مورد بررسی قرار داد.

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی از پروژه احداث سیلوی غلات ۱۰۰ هزار تنی بندر شهید بهشتی، کریدور لجستیکی، پروژه احداث مخازن فرآورده‌های نفتی بندر شهید بهشتی چابهار بازدید و وضعیت پیشرفت این پروژه‌ها را بررسی کرد.

علی فتحی در حاشیه این بازدید اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه‌ها شاهد تسریع در امر تخلیه و بارگیری کالا، افزایش ظرفیت ترانزیتی غلات به کشور‌های CIS، افزایش ظرفیت پذیرش نگهداری و انبارش کالا‌های اساسی و فله، افزایش ظرفیت پهلودهی و پذیرش کشتی ها، افزایش چشمگیر صادرات قیر از طریق بندر چابهار به کشور‌های آفریقا، پاکستان، هند و جنوب شرق آسیا و فراهم شدن شرایط رقابت پذیری بهتری نسبت به سایر کشور‌ها با توجه به نزدیکی چابهار با کشور‌های هدف و تحقق توسعه اقتصاد دریا محور خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در بندر شهید بهشتی چابهار زیرساخت‌های مناسبی در حوزه اسکله ها، ترمینال‌ها و تجهیزات بندری ایجاد کرده که می‌تواند مورد بهره‌برداری سرمایه گذران بخش خصوصی و دولتی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار