فرماندار کهک:

مشکل نوسان برق کهک حل می‌شود

فرماندار شهرستان کهک با اشاره به مشکل نوسان برق کهک از بهره‌برداری نیروگاه برق این شهرستان تا قبل از پایان سال خبر داد.

علیرضا گلچین‌پور،فرماندار شهرستان کهک با اشاره به مشکل نوسان برق در این شهرستان گفت: برای حل این مشکل نیروگاه برق دیزلی با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت است که تا قبل از پایان سالجاری به بهره‌برداری می رسد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این نیروگاه برق، بخش مهمی از مشکل نوسان برق کهک و روستا‌های آن برطرف خواهد شد.

گلچین‌پور تصریح کرد: سفر شهریورماه استاندارقم به شهرستان کهک ۲۶ مصوبه داشت که با تاکید استاندار، روند اجرایی آن‌ها برای به سرانجام رسیدن در بازده زمانی مشخص باقدرت در حال اجراست.

فرماندار کهک با اشاره به اصلاح هندسی برخی از پیچ‌های مخاطره‌آمیز روستا‌های این شهرستان، گفت: در همین خصوص اصلاح قوس و بهسازی پیچ خطرناک روستا‌های "ابرجس" و "میم" در حال اصلاح است.

وی ادامه داد: همچنین با احداث چهار مخزن آب در روستا‌های ورجان، کرمجگان، لنگرود و بیدهند نیز مشکل آب شرب این روستا‌ها مدیریت خواهد شد؛ هم اینک مخازن آب لنگرود و ورجان به بهره‌برداری رسیده و روستا‌های بیدهند و کرمجگان نیز تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار کهک همچنین با اشاره به وجود بیش از ۷۰۰ حلقه چاه غیرمجاز، گفت: روند پلمب و غیرفعال‌سازی این چاه‌ها نیز به دستور استاندار قم در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار