مدیر فرودگاه کرمانشاه گف ت: با توجه به عملیاتی باند احتیاطی (باند جدید) فرودگاه کرمانشاه، کاهش پرواز‌ها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد و روز‌های آینده پرواز‌ها افزایشی می‌شود.

مجتبی بیاتی مدیر فرودگاه کرمانشاه با اشاره به کاهش پرواز‌های استان "کرمانشاه"، گفت : با توجه به عملیاتی شدن باند احتیاطی (باند جدید) فرودگاه کرمانشاه از بهمن ماه سال گذشته، کاهش پرواز‌ها تا رده بدنه متوسط ارتباطی به بهسازی باند اصلی ندارد. تعداد پرواز‌ها به عدد ۱۵ در هفته کاهش یافته و با توجه به تقاضای بالای مردم، در حال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.

مدیر فرودگاه کرمانشاه از افزایش پرواز‌ها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پرواز‌ها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم. تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پرواز‌های شبانه و پرواز‌های پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پرواز‌ها از جانب فرودگاه وجود ندارد.

بیاتی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی در حال انجام است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.