نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فارس:

خودرو‌های تاریخی در نمایشگاه گردشگری پارس به نمایش گذاشته می‌شود

یگانه از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس خبر داد و گفت: در این نمایشگاه دفتر مدیریت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، فعالیت‌ها و توانمندی‌ها برای علاقه‌مندان در قالب کارگاه‌های توجیهی تشریح می‌شود.

عبدالکریم یگانه نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فارس امروز، ۱۸ آذرماه اظهار کرد: این کانون با شعار «اشاعه سفر‌های پاک و ارزان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی» حضور پررنگی در نمایشگاه بین‌المللی پارس خواهد داشت.

او با بیان اینکه این کانون جزو ساختار‌های اصلی هر کشوری است و نبود آن موجب می‌شود تا روند آمد و شد با هر وسیله نقلیه قطع شود، گفت: این کانون از بدو تاسیس تاکنون نماینده چندین نهاد بین‌المللی از جمله فدراسیون اتومبیلرانی و اتحادیه بین‌المللی جهانگردی بوده است.

یگانه تصریح کرد: سال‌ها نماینده و شعبه‌ای در فارس نداشتیم و نمایندگانی در آژانس‌ها فعالیت می‌کردند، اما طی ۲ سال اخیر، این کانون در فارس نیز فعال شد. این کانون وظیفه برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی از جانب ایران در همه کشور‌ها را دارد.

مبارزه با ایران‌هراسی و معرفی توانمندی‌ها در دستور کار قرار دارد

نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فارس اضافه کرد: مبارزه با ایران‌هراسی و معرفی توانمندی‌ها را در دستور کار این کانون قرار داده‌ایم که موفقیت‌های خوبی هم حاصل شده است.

یگانه با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس تصریح کرد: امسال شرکت توسعه گردشگری فارس برنامه محور برای برگزاری این نمایشگاه ورود کرده است.
او بیان کرد: در این نمایشگاه دفتر مدیریت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران، فعالیت‌ها، خدمات و توانمندی‌ها برای عموم علاقه‌مندان در قالب کارگاه‌های توجیهی و در جهت دانش‌افزایی تشریح می‌شود.

نماینده کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران در فارس افزود: خودرو‌های تاریخی که میراث فرهنگی ما محسوب می‌شوند و کمپر‌های کانون نیز در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

او ادامه داد: فروشندگان و تولیدکنندگان تجهیزات سفر نیز می‌توانند در نمایشگاه گردشگری پارس غرفه داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار