همکاری ۲۴۲ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان همدان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان از همکاری ۲۴۳ مرکز نیکوکاری با کمیته امداد استان خبر داد.

غلامرضا مجیدی گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در مردمی کردن فعالیت‌ها با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری بخشی از خدمات شامل شناسایی نیازمندان واقعی محله، جذب خیران محله، پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی‌های خیران، احیای حقوق همسایگی، احیای فرهنگ انفاق، نیکوکاری، جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان و افزایش اعتماد عمومی ارائه می‌شود.

او گفت: در حال حاضر ۲۴۲ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند که ۱۶۸ مرکز در شهرهای استان و ۷۴ مرکز نیز در دهستان‌ها در حال فعالیت هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: از کل مراکز نیکوکاری استان، ۱۵۲ مرکز در مساجد و ۹۰ مرکز خارج از مساجد در حال فعالیت هستند.

مجیدی گفت: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند تا هماهنگی لازم برای ثبت اطلاعات افراد و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات مورد نیاز انجام شود.

او گفت: تعداد خیرانی که با مراکز نیکوکاری همکاری می‌کنند بیش از ۷ هزار نفر و تعداد نیازمندان ۵۵ هزار نفر است که خدمات دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.