حضور وزارت زراعت طالبان در نشست بین‌المللی علمی صحت حیوانی در روسیه

رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی، مشاور معین، رئیس صحت حیوانی وزارت زراعت در نشست بین‌المللی علمی صحت حیوانی در روسیه شرکت کرده اند.

مقامات وزارت زراعت‌، آبیاری و مالداری طالبان  که هیأتی از این وزارت در کنفرانس بین المللی علمی و ساینسی بخش صحت حیوانی که در روسیه برگزاری شده است، شرکت کرده است.

مصباح الدین مستعین، رئیس اطلاعات و آگاهی عامه وزارت زراعت امروز گفت که این هیأت به سرپرستی ذاکر الله ذاکر، رئیس عمومی مالداری و صحت حیوانی، مشاور معین، رئیس صحت حیوانی وزارت زراعت به نمایندگی از افغانستان در کنفرانس بین‌المللی علمی و ساینسی صحت حیوانی در ولادیمیر کشور روسیه شرکت کرده است.

به گفته مصباح الدین مستعین، مسئولان وزارت زراعت در این کنفرانس پیرامون فرصت‌ها و ‌چالش‌های بخش مالداری افغانستان صحبت کرده‌اند و خواستار توجه کشور‌های شرکت کننده در کنفرانس شدند.

به گفته وی مختار محسنی، رئيس صحت حیوانی وزارت زراعت افغانستان با مسئولان بخش صحت حیوانی کشور روسیه نیز گفتگو کرده اند.

رئیس اطلاعات و آگاهی عامه وزارت زراعت افزود که در این دیدار مسئولان وزارت زراعت کشور خواستار همکاری‌ آنان در بخش مالداری افغانستان شد که مسئولان روسیه در بخش صحت حیوانی با افغانستان اعلام همکاری کردند.

این کنفرانس شست‌وپنجمین کنفرانس بین المللی علمی در بخش صحت حیوانی می باشد و در شهر ولادیمیر کشور روسیه با حضور نمایندگان کشورهای افغانستان، اردن، لبنان، روسیه، مصر، بلاروس، گرجستان، قزاقستان، بورکینافاسو، موراکو و ارمنستان  برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار