رویداد جام امید در استان سمنان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه رویداد «جام امید» در استان برگزار می‌شود، گفت: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی رویکرد این رویداد است.

محمود احمدی  در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری اجلاس عمومی مجمع بسیجیان استان سمنان با بیان اینکه رویداد «جام امید» در استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: تبیین دستاوردهای جمهوری اسلامی رویکرد این رویداد است.

وی ارائه گزارش خدمات دولت و پیشرفت‌های استان سمنان را دیگر رویکرد و محور این رویداد دانست و تاکید کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت انفرادی و تیم‌های سه‌نفره و پنج‌نفره در این رویداد استانی حضور پیدا کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان سمنان با بیان اینکه ثبت نام این رویداد از ۱۹ تا ۳۰ آذرماه در بسیج رسانه استان صورت می‌گیرد، گفت: تولیدات رسانه‌ای در زمینه پیشرفت‌های استان سمنان در بخش‌های علمی، دانش‌بنیان، صنعتی، کشاورزی و… موضوع این رویداد است.

احمدی گفت: در این رویداد فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی به مدت ۲۴ ساعت در مکان ویژه برگزاری رویداد حضور دارند و در این بازه زمانی فرصت دارند تا با استفاده از گزارش عملکرد و پاسخگویی مدیران به اصحاب رسانه و طرح سوال و انجام مصاحبه‌های مختلف و تهیه محتوای مکتوب، دیداری و شنیداری به رقابت بپردازند و توانایی خود را در محتواهای فاخر رسانه‌ای و انتشار سریع و حرفه‌ای آن به نمایش بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.