لزوم نظارت بیشتر بر پارکینگ توقیفی راور

دادستان راور، برای حفظ حقوق شهروندی، حمایت از حقوق بیت المال و جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی خواستار نظارت بیشتر بر پارکینگ توقیفی این شهر شد.

مجتبی استوار زاده در جلسه کارگروه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور با موضوع پیگیری مشکلات پارکینگ‌های این شهر بر تشدید مسائل حفاظت فیزیکی در این پارکینگ تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت رعایت نکردن مسائل گفته شده ممکن است شاهد تبعات نامطلوبی برای شهرستان راور باشیم.

وی افزود: مسئولین پارکینگ باید اقدمات لازم برای پیشگیری از وقوع هر گونه حادثه را انجام دهند و چنانچه در آینده اتفاقی در این خصوص رخ دهد با هرگونه ترک فعل برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور همچنین با اشاره به اینکه وسایل نقلیه توقیفی در زمان رفع توقیف باید بیمه داشته باشند و اصل مدارک مالکیت ارائه شود، اظهار داشت: اغلب مالکین وسایل توقیفی به دلیل نبود بضاعت مالی قادر به بیمه کردن وسایل نقلیه خود نیستند و این موضوع موجب پیگیری نکردن مالک و یا متصرف قانونی برای آزادسازی خودرو یا موتورسیکلت خود  است.

وی افزود: بایستی با همکاری شرکت‌های بیمه نسبت به بیمه کردن آن دسته از وسایل نقلیه‌ای که فاقد بیمه هستند اقدام شود تا شاهد افزایش ترخیص خودرو‌های توقیف شده باشیم.

 استوار زاده با توجه به بخشنامه بیمه مرکزی ایران و بخشش جرائم بیمه وسایل نقلیه در زمان‌های تعیین شده خواستار فراخوان عمومی از طریق فضای مجازی برای پیگیری و ترخیص و تحویل وسایل نقلیه از سوی مالکین و متصرفین قانونی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار