خط کشی ۹۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان انگوت

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت گفت: ۹۵ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی این شهرستان در ۸ ماهه گذشته خط کشی شده است.

شهزاد ثانی در بازدید از محور‌های مواصلاتی این شهرستان با بیان اینکه در مدت یاد شده ۴۰ کیلومتر از افتادگی لبه آسفالت در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی ترمیم شده گفت: در این مدت راهداران با استفاده از ۲۶۰ تن آسفالت چاله و گود افتادگی محور‌ها را پرکرده اند. 

او با اشاره به اینکه در ۸ ماهه گذشته ۵۲۵ کیلومتر عملیات شانه‌سازی به صورت دوره‌ای در محور‌های مواصلاتی شهرستان انگوت انجام شده تصریح کرد: در مدت یاد شده راهداران ۲ هزار و۳۰۰ متر مربع لکه گیری هندسه راه انجام داده اند. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت تیغ زنی ۳۹۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان را یادآور شد و اظهار کرد: در این مدت ۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان عملیات شن ریزی، تسطیح و کمپکت راه توسط راهداران انجام شده است. 

ثانی در ۸ ماهه گذشته از اجرای ۱۱ کیلومتر عملیات روکش آسفالت در (محور فرعی انگوت-قره آغاج، سروآغاجی، ادامه زیوه-قباله، از مسیر زاویه سنگ و راه‌های آنتنی گوده کهریز و پیرلو) خبر داد و خاطرنشان شد: در مدت یاد شده راهداران ۲۳ کیلومتر عملیات زیرسازی و آماده‌سازی جهت اجرای آسفالت در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی انجام داده اند. 

او به نگهداری و پاکسازی مستمر ۲۷۰۰ متر طول روشنایی در راه‌های این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: از این میزان ۳ مورد پاکسازی روشنایی نقطه‌ای در تقاطع و در حاشیه راه انجام شده و ۹۰۰ متر طول نگهداری و پاکسازی روشنایی در تونل آزادگان انجام شده است. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان انگوت با هدف آگاهی دهی به رانندگان و ملزم کردن آن‌ها به رعایت قوانین راهور در جاده نصب ۱۰۰ عدد تابلو‌های اخطاری و انتظامی و مسیر نما و همچنین تعویض ۱۲۰ عدد تابلو‌های اخطاری و انتظامی را در محور‌های اصلی، فرعی و روستایی یادآور شد و گفت: برای انجام عملیات زمستانی ۲۵۰ تن ماسه خریداری و ۱۵۰ تن نمک دپو شده است. 

ثانی احداث یا مرمت ۱۰۰متر قرنیز پل، بازسازی ۱۲ متر نرده پل، حذف ۴ مورد پیچ‌های خطرناک و اصلاح نقاط حادثه ساز و پر خطر، تعمیرات چراغ‌های آذرخشی و چشمک زن ۴ دستگاه در محور اصلی، نصب ۸ مورد سرعتگیر آسفالتی و رنگ‌آمیزی ۱۰۵ عدد پایه تابلو‌ها و شستشوی ۳۲۰۰ عدد علائم ایمنی اخطاری، انتظامی، مسیرنما را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۸ ماهه گذشته برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.