تشدید نظارت بر بازار محصولات کشاورزی ویژه شب یلدا در آذربایجان غربی

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی آذربایجان غربی در آستانه فرارسیدن شب یلدا، طرح تشدید نظارت بر بازار از ۱۹ آذرماه با فعالیت ۳۵ اکیپ نظارتی آغاز شده است و تا ۳۰ آذر همزمان با شب یلدا ادامه دارد.

 قادر لعل شهسوار افزود: به استناد تفاهم‌نامه منعقده وزارت جهاد کشاورزی و اتاق اصناف کشور، در شبکه عمده‌فروشی بازرسین جهاد کشاورزی و شبکه خرده‌فروشی بازرسین اصناف اقدام به نظارت در این طرح را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اکیپ‌های بازرسی قرارگاه امنیت غذایی در جهادکشاورزی استان در سطح بازار اقلام پر مصرف و کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار هستند. 

وی یادآورشد: همچنین در طول این مدت گشت‌های مشترک نظارتی با تعزیرات و اتاق اصناف تشکیل خواهد گردید و رصد و پایش بازار به صورت همزمان در سطح استان جهت رفاه حال مردم انجام خواهد پذیرفت.

شهسوار تاکید کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم هر گونه تخلفات صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، احتکارو سایر موارد را به سامانه‌های ۱۸۶۶، ۱۲۴ سازمان صمت یا ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.