سرپرست معاونت سیاسی استانداری مازندران:

نقشه دشمن برای انتخابات شکست خورده است

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: نقشه شوم دشمن برای انتخابات پیش رو شکست خورده و این انتخابات در سایه امنیت با حضور همه اقشار جامعه برگزار می‌شود.

قاسم عزیز زاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شامگاه دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی بابل در فرمانداری این شهرستان گفت: نقش نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه بسیار برجسته است و مردم قدر شناس زحمت خدمت گذاران خود هستند.

وی با ذکر این مطلب که دشمن برای شکست جمهوری اسلامی از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند، بیان داشت: دشمنان ایران اگر با هم اختلاف داشته باشند، اما بر سر جمهوری اسلامی اتفاق نظر دارند.

عزیز زاده گرجی اظهار داشت: یکی از توطئه‌های شوم بدخواهان ملت آن است که در بین نیرو‌های انقلابی اختلاف افکنی کنند، اما در این هدف موفق نخواهند شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندراندر بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امروز جهان به مظلومیت مردم فلسطین پی برده و این یک اتقاق بزرگ برای مردم مظلوم غزه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دستاورد‌های طوفان الاقصی برای حماس، افزود: کشور‌های اطراف فلسطین اشغالی فضایی را در اختیار رژیم جعلی اسرائیل قرار داده بودند تا علیه جبهه مقاومت حماس بهره گرفته شود، اما طوفان الاقصی موجب شد مقاومت مقاوم‌تر شود و رژیم صهیونیستی فقط بمباران بیمارستان‌ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشور‌های مخالف فلسطین در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تظاهرات می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سربازگمنام
۰۷:۳۱ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
ما به نماینده ای که برعلیه مردم طرح تصویب میکند رای نمیدیم قانون بازنشستگی