معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رویداد همنا (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان) گامی مهم در آموزش و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان است.

محمدعلی رستمی گفت: هدف از برگزاری رویداد ملی "همنا"، دانش افزایی و ارتقای مهارت‌های عمومی سمن‌ها است و نشستی کاربردی جهت ارتقای کیفیت آموزش محسوب می‌شود.

او ضمن دعوت از تمام سازمان‌های مردم نهاد جوان استان در این رویداد افزود: بیست و سومین رویداد ملی همنا ۲۲ آذرماه با حضور دبیران سمن‌ها و تشکل‌های استان و مدیران کل ستادی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اهواز برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در این رویداد مباحثی همچون آشنایی با قوانین و مقرارت سمن‌ها و روش‌های جذب و مدیریت منابع مالی در سمن‌های جوانان برنامه‌ریزی شده است.

آقای رستمی گفت: گفت و گوی بدون واسطه سمن‌ها با مدیران ستادی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و شناسایی مشکلات و دغدغه‌های جوانان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد خواهد بود.

او می‌گوید: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیتی برای توانمندسازی جوانان بوده و از این طریق می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌ها اثرگذار باشند.

بر اساس این گزارش بیش از صد سمن جوان در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار