رشیدا طلیب از دولت بایدن به دلیل ارسال ۱۴ هزار گلوله تانک به رژیم صهیونیستی به منظور کشتار غیرنظامیان انتقاد کرد.

آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بی دفاع غزه از هفتم اکتبر به شمار می‌رود. مقامات صهیونیست اذعان دارند اگر کمک‌های تسلیحاتی فعلی واشنگتن به این رژیم نبود، تل آویو توانایی ادامه دادن جنگ غزه را نداشت. با این حال، این موضوع با انتقاداتی در داخل آمریکا همراه بوده است. 

به گزارش الجزیره، رشیدا طلیب، نماینده کنگره آمریکا به تصمیم جدید دولت بایدن در دور زدن کنگره برای ارسال کمک تسلیحاتی یکصد میلیون دلاری به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. 

وی با صدور بیانیه‌ای در این باره، اعلام کرد: ایالت من بایدن را به عنوان رئیس جمهور به کاخ سفید نفرستاده است که وی روند کشتار غیرنظامیان بی گناه را تسهیل کند. ما به صورت گسترده در پای صندوق‌های رای حاضر نشدیم که با انتخاب بایدن وی بمب‌های لازم به منظور نسل کشی را تامین کند. 

این نماینده فلسطینی تبار در ادامه خاطر نشان کرد: امتناع این دولت از اعتراف به کرامت انسانی فلسطینیان آزاردهنده است. اقداماتی این چنینی به صورت آشکار و روشن موید این امر است. 

این بیانیه در پایان می‌افزاید: انتقال ۱۴ هزار گلوله تانک به اسراییل از سوی دولت بایدن آمریکا را در معرض خطر جدی پیگرد قانونی توسط دادگاه کیفری بین المللی قرار می‌دهد.

برچسب ها: جنگ غزه ، فلسطین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
اینها یک مشت نژاد پرست و شیطان پرست صهیونیسم در کنگره سیاه بازی راه انداختند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
بیچاره هنوز آمریکا رو نشناخته
آخرین اخبار