معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد: طرح ویژه نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی در آستانه شب یلدا با هدف کنترل و نظارت بر واحد‌های عرضه کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و سایر اقلام پر مصرف آغازشده است.

سیاهوشی گفت: این طرح ویژه با اولویت نظارت بر واحد‌های عرضه کننده آجیل و خشکبار، شیرینی، میوه و سایر اقلام پر مصرف اجرایی شده است.

او افزود: با توجه به فرا رسیدن آیین سنتی شب یلدا و افزایش درخواست برای برخی از اقلام مصرفی با هدف جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب طرح نظارتی انجام می‌شود.

سیاهوشی گفت: این طرح در مدت زمان اعلام شده در ۲ نوبت صبح و عصر اجرا شده و بازرسان اتاق اصناف به همراه بازرسان اتحادیه‌های مربوطه برنحوه ارایه خدمات، قیمت گذاری کالا‌ها و کیفیت کالا‌ها به صورت تخصصی نظارت می‌کنند.

معاون بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز البرز افزود:این طرح با مشارکت تعزیرات حکومتی، سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان البرز دنبال می‌شود.

وی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف مانند افزایش قیمت خودسرانه، احتکار، کم فروشی، گران فروشی و عدم درج برچسب قیمت بر روی کالا‌ها را از طریق بازرسی اتاق اصناف مرکز استان البرز از طریق ۳۶۱۱۷ به معاونت نظارت و بازرسی اتاق اصناف البرز گزارش کنند.

استان البرز حدود ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
ذره بین یعنی کاهش قیمت نه کیلو هفتصد هشتصد تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
چه ذره بینی مثلاً پسته هرکیلوهفتصدوپنجاه تومنه گرونترازاین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
چه ذره بینی مثلاً پسته هرکیلوهفتصدوپنجاه تومنه گرونترازاین