فرماندار شاهرود بابیان اینکه در انتخابات نمایندگی مجلس ۲۳۰ صندوق‌ در شاهرود وجود دارد، گفت: برای برگزاری انتخابات سالم باید سناریوهای مختلف شناسایی و رفع شوند.

جلالی در جلسه شورای اداری شاهرود با موضوع انتخابات ضمن بیان اینکه آستانه فصل پایانی سال دولت در عرصه داخلی همه تلاش خود را می‌کند تا در تسهیلگری قوانین و حذف قوانین بازدارنده شرایط را برای مردم آسان‌تر کند، گفت: در این راستا اقدامات خوبی به انجام رسیده است.

وی افزود: در عرصه بین‌المللی نیز اقدامات خوبی را شاهد هستیم و برکات آن در کشور به زودی نمایان خواهد شد و در عرصه اقتصادی نیز تلاش دولت بر فساد ستیزی و مبارزه با فساد است.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه هیئت‌های مذهبی نیز نقش مؤثری در مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف داشتند، ابراز داشت: در فضای نزدیک به ایام پایانی سال نیز انتظار می‌رود شدت و ارتقا خدمات برای پاسخگویی مردم در شهرستان افزایش یابد.

جلالی از انتخابات به عنوان یکی از رویدادهای اثر گذار نام برد که بیش از چهل بار در کشور برگزار شده است، تصریح کرد: انتظار می‌رود بتوانیم در انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز مشارکت حداکثری مردم را همانند دوره‌های گذشته شاهد باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار