زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی ایلام مورد نیاز انتخابات در اسرع وقت تکمیل شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: تامین تجهیزات و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی برای انتخابات اسرع‌وقت در دستور کار قرار گیرد.

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موکلفند در راستای تامین نیازمندی‌های انتخابات پیش‌رو با ستاد انتخابات استان همکاری کامل را داشته باشند.

وی افزود: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری فوق العاده مهم و با اهمیت است و بازتاب داخلی و خارجی دارد.

حسنی با بیان اینکه کوچکترین تعطلی در بحث تامین زیرساخت‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی باشکوه از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست، افزود: با تدابیر اتخاذ شده و تکمیل همه زیرساخت‌ها، ایلام در بحث فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز برگزاری انتخابات باید از استان پیشرو کشور باشد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با اشاره به ضرورت تکمیل زیرساخت‌های حوزه انتخابات، تصریح کرد: زیرساخت ارتباطی و مخابراتی که برای برگزاری انتخابات تکمیل می‌شود پس از انتخابات نیز زمینه‌ساز توسعه شهرستان ها خواهد شد.

وی بیان کرد: دشمن تلاش دارد از نارسایی‌های موجود در انتخابات پیش‌رو، با تبلیغات منفی به انسجام کشور ضربه بزند و با توجه به تاکیدات رییس‌جمهور و وزیر کشور، تلاش همه مسئولان و ادارات برگزاری انتخاباتی پرشُور و سالم باشد.

خسنی خاطرنشان کرد: اولویت نخست استان ایلام همپای دیگر نقاط کشور در حال حاضر برگزاری انتخابات پیش‌رو به بهترین نحو ممکن است.

به گزارش ایرنا، این نشست با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان، مدیر شبکه دولت، فناوری اطلاعات و فضای مجازی استانداری ایلام، فرماندار هلیلان، معاونین فرمانداری مهران، دهلران، چرداول و ملکشاهی و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط با انتخابات در سالن شهید سلیمی استانداری برگزار شد.

برچسب ها: انتخابات ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.