۹۰ تیم پلیس خراسان‌شمالی در طرح زمستانه خدمات رسانی می‌کنند

با آغاز طرح ترافیکی زمستانه دستگاه‌های خدمات‌رسان ۹۰ تیم پلیس در این طرح خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: طرح ترافیکی زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان خراسان شمالی با هدف تامین امنیت و سلامت مسافران از امروز (۲۱ آذرماه) در سطح معابر و جاده‌های استان آغاز شد و تا اواخر اسفندماه ادامه دارد.

سردار مطهری افزود: ۹۰ تیم در قالب ۱۷۰ پلیس به مسافران زمستانه و کاربران جاده‌ای استان خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: با بهره برداری از ۱۵ کیلومتر جاده بجنورد – جنگل گلستان و یک طرفه شدن این جاده امیدواریم شاهد تصادفات کمتری در این جاده باشیم.
سرهنگ اسپیدکار رئیس پلیس راه استان گفت: ۵۵ تیم پلیس راه در قالب ۱۱۰ نفر و ۳۵ تیم پلیس راهور در قالب ۶۴ نفر در طرح ترافیکی زمستانه به مردم و مسافران عبوری از استان خدمات می‌دهند.

مدیر کل راهداری خراسان شمالی هم گقت: ۱۵ هزار تن شن و نمک در محل گردنه‌ها و راهدار خانه‌ها برای زمستان ذخیره سازی شده است.
مشتری افزود: ۲۱ اکیپ راهداری در قالب ۲۲۰ راهدار با ۲۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در طرح زمستانی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم در این آیین با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم دستگاه‌های خدمات رسان در طرح زمستانه، صیانت از جان و سرمایه‌های مسافران عبوری از جاده‌های استان است، گفت: حضور نیرو‌های خدمات رسان می‌تواند در زمینه وقوع حادثه‌ها بازدارنده و پیشگیرانه باشد.

حسن ناهیدی افزود: حضور نیرو‌های مختلف در جاده‌ها می‌تواند در کاهش آثار حوادث و کاهش تالم آن برای مردم نقش آفرین باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.