همکاری با ستاد اجرایی برای استقرار بزرگ‌ترین بیمارستان سیار کشور در سیستان ضرورت دارد

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای استقرار بزرگ‌ترین بیمارستان سیار کشور در منطقه سیستان اولویت کار فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی باشد.

 محمد کرمی درجلسه شورای اداری منطقه سیستان، با اشاره به استقرار بزرگ‌ترین بیمارستان سیار کشور در منطقه سیستان، گفت: این اقدام توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با تمام ظرفیت و امکانات به مدت ۱۰ روز انجام و خدمات پزشکی به مردم ارائه می‌شود در این زمینه همه فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی باید کمک کنند چرا که در راستای ارائه خدمات به مردم بوده و شأن شهروندان باید حفظ شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش اسکان و پذیرایی از پرستاران و پزشکان اقدامات در خور شأن در دستور کار قرار گیرد، گفت: هم‌افزایی و همکاری رأس کار باشد.

سلامت مردم خط قرمز است

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این مدت، بیمارستان دانشگاه زابل باید برای بیماران پرونده تشکیل دهند و با پزشکانی که توانمندند قرارداد بسته تا این درمان ادامه پیدا کند و مختص ۱۰ روز نباشد.

وی ادامه داد: سلامت مردم خط قرمز بوده و مهم است بر این اساس باید حوزه پیشگیری را فعال‌تر کرد چرا که بیشترین هزینه‌ها در حوزه درمان و بالاترین گردش مالی در سیستان و بلوچستان در حوزه درمان است از این جهت باید در حوزه پیشگیری همه تلاش کنند تا پیشگیری انجام و افراد کمتر دچار بیماری شوند.

کرمی اظهار کرد: در بحث آموزش و پرورش نیز که کارشان فرهنگی است فرمانداران باید با مجموعه‌های فرهنگی جلساتی برگزار و ایده‌ها و نوآوری را در دستورکار قرار دهند و برای ارتقای کار از ذهن و فکر جوانان منطقه و افرادی که نگاه فرهنگی دارند استفاده کنند.

وی به برگزاری چند رویداد مهم در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: رویداد کشور حضور روسای دانشگاه‌ها، جشنواره انیمیشن و رویداد صنایع دستی و گردشگری به صورت کشوری در این استان برگزار خواهند شد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اداراتی مانند بهزیستی و کمیته امداد در شناسایی افراد و نحوه خدمت‌دهی به مشمولان محکم پای‌کار باشند تا مردم با مشکل مواجه نباشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار