دستگیری قاتل شهروند دلگانی پس از ۸ سال زندگی مخفی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل شهروند دلگانی پس از ۸ سال زندگی مخفیانه توسط پلیس ایرانشهر خبر داد.

 سردار "دوستعلی جلیلیان  داشت: در پی گزارش ماموران انتظامی شهرستان دلگان و نیابت واصله از بازپرسی ویژه قتل دادسرای عمومی مبنی بر دستگیری قاتل متواری که در مهر ماه سال ۱۳۹۴ در شهرستان دلگان شهروندی را به قتل رسانده در دستور کار، کارگاهان پلیس شهرستان ایرانشهر قرار گرفت.

 وی با اشاره به بررسی دقیق پرونده، افزود: با توجه به متواری بودن قاتل به کشور‌های همسایه، خبری مبنی بر تردد مخفیانه قاتل فراری در اطراف شهرستان کسب که دستورات ویژه در خصوص دستگیری وی صادر شد.

 این مقام ارشد نظامی بیان کرد: ماموران پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم آغاز کردند که با انجام اقدامات تخصصی توانستند محل اختفا قاتل را شناسایی و تحت کنترل نامحسوس قرار دهند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پس از شناسایی مخفیگاه قاتل فراری، طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

 سردار "جلیلیان" در پایان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی پلیس به قتل شهروند دلگانی به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار