رییس کمیته پروژه‌های عمرانی دولت :

سیستان و بلوچستان پیشتاز طرح نهضت ملی مسکن در کشور است

رییس کمیته پروژه‌های عمرانی دولت گفت: سیستان و بلوچستان با الحاق زمین، طراحی و آماده سازی و پیشرفت فیزیکی مناسب واحد‌های مسکونی در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن یکی از استان‌های پیشتاز در کشور بشمار می‌رود.

 بنیامین شکوه فر در بازدید از پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن زاهدان گفت: اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اقدامات، دولت است که دراین زمینه مسوولان این استان اهتمام ویژه‌ای را در پیش گرفته اند.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان از بهترین راه‌ها برای تحقق نهضت ملی مسکن و برون‌رفت از مشکلات فعلی مسکن در کشور است که استان سیستان و بلوچستان در این زمینه گام‌های خوبی برداشته است.
رییس کمیته پروژه‌های عمرانی دولت گفت: با توجه به اینکه مطابق قانون جهش تولید مسکن، باید ۲۰ درصد اعتبار بانک‌ها به سمت مسکن حرکت کند و بانک‌ها مکلف به اعطای تسهیلات به این طرح هستند با دستور رئیس جمهور بسیاری از بانک‌ها پای کارآمده‌اند.

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید از اشتغال بیش از ۴۱ هزار و ۵۲۵ نفر در پروژه‌های در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن این استان خبر داد.

عطاء اله اکبری افزود: امروز یکی از مهمترین اولویت‌های دولت مردمی سیزدهم رفع مشکل مردم در حوزه مسکن است و ما در این استان با تاسی از این سیاست، برنامه‌های جدی را در حوزه مسکن دنبال کرده‌ایم که نتیجه آن کسب رتبه دوم کشوری این استان در اجرای طرح قابل مشاهده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار