القسام بار دیگر «مرکاوا» شکار کرد/ آژیر خطر در دو پایگاه صهیونیستی

شاخه نظامی جنبش حماس از انهدام یک دستگاه تانک مرکاوا دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز از انهدام یک دستگاه تانک مرکاوا دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شهر خانیونس در جنوب نوار غزه خبر داد.

 گردان‌های عزالدین قسام اعلام کرد که یک تانک «مرکاوا» را با راکت «یاسین۱۰۵» در منطقه معن در شهر خان‌یونس هدف قرار داده است. القسام اعلام کرد که تانک صهیونیستی در نتیجه این حمله آتش گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی نیز امروز اعلام کردند که صدای آژیر خطر در دو پایگاه «نیریم» و «العین الثالثه» واقع در غلاف غزه به صدا درآمده است.

گردان‌های عزالدین القسام شاخه نظامی شاخه نظامی حماس روز سه شنبه در بیانیه‌ای دیگر اعلام کرده بود که رزمندگان فلسطینی ۱۱ نظامی صهیونیست را در مناطق مختلف نوار غزه و از فاصله صفر کشته‌اند.

القسام در ادامه اضافه کرد: با انفجار دو بمب یک تیم پیاده نظام دشمن متشکل از ۱۰ نظامی را در شرق شهر خان یونس هدف قرار داده و اعضای آن کشته و یا مجروح شدند.

امروز ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که چهار افسر و چهار نظامی دیگر این رژیم از جمله فرمانده گردان ۱۲ از تیپ زبده گولانی در نبرد‌های روز گذشته در نوار غزه کشته شده‌اند.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی بر اساس دستور العمل و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، به نظر می‌رسد این کار را به علت شمار بالای تلفات نظامیان خود و ترس از واکنش‌ها در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌دهد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آقا غزه و اسرائیل رو ول کنید این افغانی هارو بیرون کنید به خدا دیروز رفتم سر کارم که سیمان کارش منم که چند روزی بود آماده نبود تعطیل کرده بودم دیدم سنگ کار افغانی داره سیمان شو می زنه به صاحب کار گفتم چرا این کارو کردی.گفت روز مزد روزی ۳۵۰۰۰۰هزار بهش میدم کار می‌کنه.به فکر من هم وطن باشید.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۱۵ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
الجزیره رو بگیر هر دقیقه از زندگی ورفتار وروجکها وخنده ها وگریه ها وشیونها وشکر کردنشون در کنار این قتل وغارتهای اسراییل غاصب وکفار وهمراهی کنندگانشون رو میبینی باید ببینی تحقیق کنی بی فکر حرف نزنی ننویسی به قول بزرگان وپدر مادرهای قدیم ما میگن حرف رو ونوشته رو باتفکر با فهم موزه مزه کن یعنی بفهم ونویسنده از روی ظاهر وغض ورزی حرف نزن ننویس اینا نتیجه تحقیق نکردن وکم سوادی فرهنگی واجتماعی امثال شماست هر چی دشمن میگه راسته به‌به چهچهه داره اما مال ما دروغ چون عادت کردین دروغ وکذب بشنوید وباید عادت کردید به راه های بد .
شبکه الجزیره ومباشر الجزیره وانگلیسی هم اگه بلندی انشالله بگیر متوجه میشی شبانه روز درحال مستقیم میزاره جنگ وزندگی وحال مردمش رو واوضاع است بارشون رو ودر عین حال شکر وعربی اگه هم بلد باشی به عربی میگن اینو هم انشاالله بلدی به عربی چی میگن در کنار این همه ظلم وقتل وغارت. بعدا نظر بده.
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۴:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
چه خبره همشوجمع کنه کیلویی بده به ضایعاتی پولدارمیشه یه تانک چندکیلومیشه
حماس پولدارشد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۴۷ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
تو چه میدونی ایمان چیه همین مردم همه خانواده وزندگی خودشون رو از دست دادن اما با هم رنجها وظلمها وقتی یک تانک شکار میشه ذوق می‌کنند خنده به لبانشون میاد میگن الحمدالله حسبی الله وکفی با الله وکیلا ولا حول ولا قوه الا با الله. یعنی اصلا کفر نمیگن وخدا رو شکر می‌کنند خون میدن جون میدن اما بی‌غیرت وطن فروش نیستن تو اینا رو کجا میفهمی کاربر گرامی.. فان حزب الله هم الغالبون مردم رزمندگان باخدا معامله کردن نه با مادیات باخدا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
توام یه جور نوشتی انگار داری از وسط غزه کامنت میذاری! قشنگ میبینی وقتی یه تانک میزنن کی میخنده کی چی میگه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
خون هزاران مردم در قبال یک تانک مرکاوا. نمیدونم کجاش خوشحالی داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
قبلا با سنگ به صهیونیستها حمله می کردند .
الان تجهیزات چریکی خوب و ایمان قوی دارند .
دور زدن غلاف غزه و از بین بردن تیپ 8200 صهیونیستها و کشتن سربازان 50 پایگاه نظامی و شکار مرکاوا 4 و برداشتن سرورهای بسیار حساس و ... آنقدر برای اسرائیل و غرب سوزش آور بود که دست به جنایت علیه بشریت زدند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
سوالی داشتم آیا طرح اسرائیل مبنی بر پر کردن تونل های حماس با آب دریا میتواند حماس را دچار مشکل کند یا حماس برایش برنامه دارد ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
شبکه تونلها می گویند هم پیچیده هم زیاد است نباید این تونلها همه به هم راه داشته باشند! یکسری از این تونلها هم فک هستند به جایی راه ندارند فقط تله انفجاری هستند! گذشته از آن شیب زمین هم است یعنی آب پمپ شده از دریا نهایت تا مسیر خاصی را اشباع می کند! غیر ممکن است مبارزان فکر اینجا را نکرده باشند که اشغالگران از آب بستن به کانالها استفاده می کنند (آب دریا در دسترس و تکنولوژِی این آشغالها هم در زمینه تجهیزات آبی متاسفانه خیلی پیشرفته!) شاید در تونلهای اصلی شبکه فاضلاب تعبیه شده! باشد/شاید داخل تونلها هم پمپ برای تخلیه آب به خارج موجود باشد! شاید کلاً تونلهای نزدیک ساحل جزء تونلهای پر کاربرد نیست! شاید تونلهای دم ساحل متخلخل هستند و جذاب آب/شاید تونلهای در ساحل .. کلاً مغز غیر الکلی مبارزان حرفه ای تر از این حرامیان بی پدر کار می کند :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
چریکهای فلسطینی احتیاج به استینگر دارند تا هواپیماهای باری ( سرعت کم در ارتفاع پایین) راحت نتوانند بیان از آسمان مهمات و گلوله های توپ اهدایی یانکیها را بریزند سلاح و تانک بدون مهمات عملاً با تجهیزات منهدم شده فرقی ندارند احتیاج به پهپادهای دارند که از ارتفاع خیلی بالا بتواند تحرکات دشمن را نقطه به نقطه در اراضی اشغالی و همچنین غزه و کرانه رصد کنند تا راکتها بتوانند صدمات مخرب و تاثیر گذار وارد کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
آژیر خطر به چه درد میخوره باید در مقابل شهادت هر غیر نظامی فلسطینی، یک غیر نظامی از اسرائیل کشته شود تا فشار افکار عمومی از داخل بر نتانیابو افزایش پیدا کند.
آخرین اخبار