رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه، از کشف ۴ تن بادمجان قاچاق در ایستگاه انتظامی گمرک پرویزخان قصرشیرین به ارزش یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبر داد.

جلیل سلطانی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه، گفت : مأموران ایستگاه انتظامی گمرک پرویزخان حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک‌دستگاه کامیون حامل تره‌بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۴ تن بادمجان قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به یک‌میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و ارسال به مراجع قضائی خبر داد.

بیش از ۲۵ تن ذرت قاچاق در کنگاور کشف شد 

حیدر حق‌جویان فرمانده انتظامی کنگاور اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته ۲۵ تن و ۶۶۰ کیلوگرم ذرت قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۵ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد .

انهدام باند سرقت مغازه در کرمانشاه

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از انهدام باند سرقت مغازه در کرمانشاه با ۱۰ فقره سرقت و کشف دلار‌های قاچاق در پاوه خبر داد.

علی کرمی اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت مغازه در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شده و در عملیات‌هایی جداگانه آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه با اشاره به اعتراف متهمان به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت مغازه در شهر کرمانشاه از معرفی هر سه سارق به دستگاه قضائی خبر داد.

مأموران ایستگاه بازرسی شمشیر پاوه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی که بعداً مشخص شد در حال عزیمت به تهران بوده، ۱۰۰ برگ ۱۰۰ دلاری قاچاق معادل پنج میلیارد ریال کشف شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.