دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با ۳۰ فقره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی کرج از دستگیری سارق موبایل قاپ با ۳۰ فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پیمان گودرزی فت: با کسب خبری مبنی بر وقوع چندین فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی در منطقه رجایی شهر کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حکایت از این داشت که سارق به صورت انفرادی در اطراف کافه ها پرسه زده و با زیرنظر گرفتن سوژه های خود از غفلت آن ها استفاده و در یک اقدام سریع تلفن همراه آن ها قاپیده و متواری می شد.

وی اضافه کرد: در ادامه با در نظر قرار دادن این موضوع، ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دقیق مناطق وقوع سرقت، موفق به شناسایی سارق شده و با ردزنی مخفیگاه او در یکی از نقاط حاشیه ای کرج، در یک عملیاتی ضربتی نامبرده را دستگیر کردند.

گودرزی بیان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات تکمیلی ماموران به ۳۰ فقره سرقت با شیوه موبایل قاپی در شهر کرج اعتراف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
احساس پشیمانی دارد. زود آزادش کنید. از کسی که به بیست نفر تجاوز کرده، اقدام به قتل و قمه کشی و زورگیری و دزدی و ادم ربایی کرده و آزاد بوده و دوباره تجاوز کرده و احساس پشیمانی کرده که بدتر نیست.
به جای قطع دست و پا و کور کردن چشم؛ زندان ها را پر از زندان کنید
تمام کسانی که جرایم خشن انجام می دهند در یک چیز مشترک هستند. و ان هم موتورسواران قابلی هستند. اگر قاضی یک دست شان را قطع کند و این افراد را به زندان نفرستد.
این افراد با همان یک دست هم می توانند پیک موتوری باشند اما سرعت شان خیلی کمتر است و دیگر دست به جرایم خشن نمی زنند