ارسال بیش از ۲۰۰ اثر به کنگره ملی حضرت زهرا (س)

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی گفت: بیش از ۲۰۰ اثر از سراسر کشور به کنگره ملی حضرت زهرا (س) ارسال شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۲۰۰ اثر از استان‌های مختلف کشور به کنگره ملی حضرت زهرا (س) که ه ۲۸ و ۲۹ آذر ماه جاری در ارومیه برگزار می‌شود، ارسال شده است.

حجت الاسلام محمد پناهی افزود: پژوهشگرانی از سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، تهران و قم آثار خود را به این کنگره ملی ارسال کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی مربوط به استان‌های خراسان رضوی و قم است اضافه کرد: زمان ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه تعیین شده بود و از ۲۳ آذر به بعد مرحله داوری شروع می‌شود.

حجت الاسلام پناهی ادامه داد: سال گذشته ۸۰ اثر به کنگره حضرت زهرا (س) ارسال شده بود که امسال آثار ارسالی به کنگره افزایش قابل توجهی داشته و ۲.۵ برابر شده است.

وی  هدف از برگزاری این کنگره را تجلیل از مقام شامخ حضرت زهرا (س)، تبیین بعد اجتماعی شخصیت حضرت زهرا (س)، خانه داری، فرزند پروری و نحوه برخورد آن حضرت با فرزندان و خانواده عنوان کرد.

مدیر ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی با بیان اینکه محور‌های این کنگره نیز گسترش یافته است، افزود: دومین کنگره ملی حضرت زهرا (س) در ۱۵ محور و هشت موضوع پیش بینی شده است و هدف از گستردگی موضوعات بهره‌گیری از زبان هنر، فرهنگ و رسانه در نشر و تبیین بینش ائمه اطهار (ع) به‌ویژه بانوی برگزیده اسلام است.

دومین کنگره ملی حضرت زهرا (س) به همت ستاد اقامه نماز آذربایجان غربی و فرهنگسرای جوان ارومیه ۲۸ و ۲۹ آذر ماه جاری با ارائه مقالات برتر، نمایش آثار برگزیده، اجرای تعزیه‌های کنگره و تجلیل از آثار برتر در ارومیه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.