محمدرضا مجیدی قهر با صندوق‌های رای را ظلم به نسل‌های آینده دانست و بر ضرورت افزایش مشارکت در انتخابات آتی مجلس تاکید کرد.

یک تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: قهر با صندوق ملی ظلم به نسل‌های آینده است و این کوتاهی ماست که نشد این نسل را با انقلاب همراه کنیم؛ البته این مربوط به دو ماه قبل از انتخابات نیست بلکه چند سال قبل انتخابات باید ابن اتفاق رخ دهد.

محمدرضا مجیدی در نشست «هم‌اندیشی مشارکت در انتخابات پیش‌رو، راهکار‌ها و چالش‌ها» اضافه کرد: الان باید دید که ما کجا بودیم و به کجا خواهیم رفت. در زمینه انتخابات، مشارکت، امنیت‌ساز است و از این رو انتخابات و احزاب باید آسیب‌شناسی شوند. اگر احزاب کارکرد خود را نداشته باشند تبدیل به محفل میشوند.

به گفته او، آسیب‌شناسی و تحلیل وضع موجود تکلیف نسل اول و دوم انقلاب را سنگین می‌کند. به نظر می‌رسد ما به هم‌افزایی نیاز داریم، همدلی، هم‌زبانی و هم‌اندیشی و همراهی تا برسیم به سایر تقسیم کار‌های اجتماعی.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با بیان اینکه ما کمتر با هم تبادل اندیشه داریم، گفت: الان تحقق آرمان‌های انقلاب نیاز به این موضوع‌ها دارد؛ رقابت، امنیت و سلامت سه اصلی بود که رهبر انقلاب بر آن تاکید داشتند و باید جدی گرفته شوند.

مجیدی ادامه داد: تاکید دارم که بین تحزب و انتخابات نسبت مستقیم وجود دارد؛ تولید برنامه و تربیت کادر باید مدنظر قرار بگیرد. مجلس جایگاه کارشناسی است نه کارآموزی. اگر یک دیپلمات باسابقه در مجلس باشد بسیاری از بار‌های بر زمین مانده ما حل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
۴سال از نمایندگی ، نماینده های تهران را کجا دیدیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۲ آذر ۱۴۰۲
دوستی با صندوقتون هم دیدیم
آخرین اخبار