جایگزینی که مقامات آمریکا برای جمهوری اسلامی در نظر گرفتند، نشان می‌دهد که اساساً معیاری به نام مردم ایران برای واشنگتن وجود ندارد.

ویدئویی از «پومپئو» رئیس اسبق سازمان جاسوسی سیا و وزیر خارجه آمریکا در دولت ترامپ در مهر ۱۴۰۲ منتشر شده که در جمع سازمان تروریستی مجاهدین خلق با حضور مریم رجوی در حال سخنرانی است. بخشی از صحبت‌های «پومپئو» مربوط به سلطنت طلبان و حامیان پهلوی بود.

وزیر خارجه سابق آمریکا در جمع تروریست‌ها می‌گوید: «بقایای شاه سابق در سال گذشته نتوانست هیچ جریان موثری را جلب کند. سلطنت طلبان وقتی بر همکاری با سپاه تاکید کردند ماهیت خود را نشان دادند. ایران به چیزی نیاز دارد که شبیه به حاضران در این سالن (منظور تروریست‌های مجاهدین خلق) باشد.»

 

این قسم اظهارات مسبوق به سابق است. فهرست بالایی از مقامات ارشد آمریکا وجود دارند که از سازمان تروریستی مجاهدین خلق به عنوان آلترناتیو جمهوری اسلامی نام برده‌اند. 

سال گذشته، «پومپئو» در روز ۲۷ آذر ۱۴۰۱ نیز در نشست منافقین گفت: «می‌خواهم [سخنرانی خود را] با به‌رسمیت شناختن رئیس‌جمهور منتخب مریم رجوی شروع کنم. شورای ملی مقاومت ایران تحت رهبری او در حال پی‌ریزی یک جمهوری آزاد، مستقل و دموکراتیک در ایران است!»

«مایک پنس» نایب رئیس‌جمهوری دولت ترامپ تیر ۱۴۰۱ در کمپ مجاهدین خلق گفت: «یکی از بزرگترین دروغ‌هایی که رژیم حاکم به خورد دنیا داده این است که هیچ جایگزینی برای وضعیت موجود وجود ندارد. حال آن‌که یک جایگزین وجود دارد، یک جایگزین کاملاً سازمان‌یافته، کاملاً آماده، کاملاً واجد شرایط و مورد حمایت مردمی.»

«پنس» می‌گوید: «بگذارید از مریم رجوی و همهٔ کسانی که اینجا در اشرف ۳ گردهم آمده‌اند قدردانی کنم که به‌مردم خودتان در ایران امید می‌بخشید. تعهد کانون‌های شورشی شما به دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی تمامی شهروندان، نمایی از یک ایران آزاد و الهام‌بخش جهان است.»

نایب ترامپ ادامه داد: «رژیم تهران می‌خواهد دنیا را فریب دهد تا باور کند که تظاهر کنندگان در ایران می‌خواهند به دیکتاتوری شاه بازگردند. اما من می‌خواهم به شما اطمینان بدهم ما فریب دروغ‌های آن‌ها را نمی‌خوریم. پس بگذارید از همه شما بپرسم، همین جا، تا همه دنیا بشنوند: آیا مردم ایران می‌خواهند یک دیکتاتوری را با دیکتاتور دیگری [شاه]جایگزین کنند؟»


بیشتربخوانید


«جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق آمریکا مرداد ۱۴۰۱ گفت: «یک جایگزین عملی [در ایران] وجود دارد، جایگزینی که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (نام خود انتسابی منافقین) در داخل ایران برای ایجاد آن تلاش می‌کنند.»

«ژنرال جونز» مشاور امنیت ملی رئیس جمهور اوباما نیز سلطنت طلبان را فاقد پایگاه اجتماعی اعلام کرد و گفت: «مردم ایران استبداد و دیکتاتوری را رد می‌کنند، چه شاه باشد و چه آخوندها.» مشاور امنیت ملی اوباما پا را فراتر گذاشت و مریم رجوی را «توماس جفرسون» ایران نامید! جفرسون یکی از هفت بنیان‌گذار ایالات متحده و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال آمریکا است.

«ژنرال جونز» گفت: «مردم در انتظار آینده‌ای هستند که در آن یک جمهوری منتخب برقرار شود که به‌انتخابات آزاد و برابری جنسی، مذهبی و قومی و یک ایران غیر اتمی اعتقاد داشته باشد که در صلح با همسایگانش باشد. این‌ها همان نکات برجسته برنامه ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای آینده ایران است که من آن را اغلب یک سند جفرسونی توصیف کرده‌ام.»

رویه سفیدسازی این سازمان تروریستی از دولت اوباما شروع شد. هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا در سال ۲۰۱۲ منافقین را از فهرست سازمان‌های ترویستی آمریکا خارج کرد. 

دولت ترامپ نیز رویه سفیدسازی را ادامه داد. اتحاد علیه ایران هسته‌ای (UANI) یکی از ضدایرانی‌ترین نهاد‌های غربی است که خود را موظف به قطع شریان‌های حیاتی اقتصادی ایران می‌داند. این نهاد تروریستی در مهرماه ۱۳۹۸ به صورت موازی دو اجلاس موسوم به گردهمایی بین‌المللی برای آینده ایران و نشست سالانه UANI درباره ایران را در نیویورک برگزار کرد. سخنران ویژه نشست سالانه وزیر خارجه وقت آمریکا یعنی پومپئو بود.

این نهاد در زمره معدود نهاد‌های حاضر در آمریکاست که اعضای آن ائتلافی از سیاستمداران دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا و مقامات امنیتی ناتو می‌باشند.

نهاد تروریستی اتحاد علیه ایران هسته‌ای با این عقبه قدرتمند از ناتو و متحدان آمریکا، گردهمایی آینده ایران را برگزار کرد. «مارک والاس» رئیس اتحاد علیه ایران هسته‌ای در رابطه با این گردهمایی گفت: «این اولین بار در تاریخ از زمان انقلاب ایران است که چنین طیف گسترده‌ای از رهبران و نمایندگان گروه‌های اپوزیسیون ایرانی در یک کنوانسیون برای آینده ایران گردهم می‌آیند.»

منظور رئیس اتحاد علیه ایران هسته‌ای از طیف گسترده مخالفان نظام، گروه‌های تجزیه طلب ذیل بود: حزب مرکزی آذربایجان، جنبش مبارزه عربی برای آزادی اهواز (الاحوازی)، حزب خلق بلوچستان، سازمان چریک‌های فدایی خلق، حزب دموکرات آذربایجان جنوبی، سازمان خبات کردستان ایران، کنگره ملیت‌های ایران فدرال (اعضا: حزب ادعایی تضامن دموکراتیک اهواز، حزب دموکرات آذربایجان، حزب دموکرات کردستان، حزب کوموله کردستان، سازمان اتحاد فدائیان خلق ایران، شورای موقت سوسیالیست‌های چپ ایران) و سازمان مجاهدین خلق!

فهرست گروه‌های تجزیه طلب حاضر در نشست سال ۱۳۹۸
فهرست گروه‌های تجزیه طلب حاضر در نشست سال ۱۳۹۸

این جمع تجزیه طلب و تروریست در کنفرانس کذایی آینده ایران نشان داد که راهبرد آمریکا در قبال کشورمان مشخص است. در راهبرد آمریکا اساساً ایرانی وجود ندارد که بخواهد شکل و نظامی داشته باشد. افرادی نظیر مصی، گلشیفته و کریمی نیز صرفاً عروسک‌های نمایش هستند که پس از اتمام انقضاء به سرنوشت "زم" دچار خواهند شد.

منبع: جام جم

برچسب ها: منافقین ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
آره اینجا همه چی رو حاضر و امده گذاشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
جالبه حتی کسانی که نظر میخواهند به یک مُشت بی بندوبار بی فرهنگ خود فروش ووطن فروش احترام میگذارند اما ماهم احترام میگذاریم که از ما نظر خواسته اید این بی بندوبارهای همجنس بازچون درآن جامعه اِشبا از فساد است اینها را مدفوع خود حساب نمیکنندبجز اینکه پول داشته باشند اینها اگر زنده هستند باپولهای بادآورده ایرانی زنده اند این بی شعورها می خواهندوبیایندوفساد خودشان را به عنوان فرهنگ والای خارجی سنبل کنند اما ملت بیدارند و این فاسدان تحویل نمیگیرند اینها فکر میکنند ما خبر نداریم که در انگلیس وآلمان وغیره دولتمردانشان در زمستان می گویند چغندر وترب وکلم بخورید ولباس بپوشید ودر یک کیسه خواب بخوابید تا باهوای داخلی خودتان گرم شوید ویا از نظر بهداشتی ترامپ فرمود مایع ظرفشویی بخورید تا خوب شوید کشورهای غربی فقط ۲۰٪خوش میگذرانند بقیه نان‌شب هم به سختی بدست می آورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
اینکه در آلمان انگلیس می گویند شلغم لباس گرم بپوشند طبیعی است چون منابع انرژی ندارند و وارد می کنند،
اما اینکه در کشوری مثل ایران در عرصه انرژی جز 3_4 کشور اول دنیاست در زمستان بگویند بخاری هایتان رو خاموش، صنعت ادارات، مدارس تعطیل می کنند جای تعجب و سوال دارد؟؟
دقیقاً مثل برخی کالاهایی که 70_80 درصد آن را وارد میکنیم و مجبور به رعایت مصرف هستیم باقی دنیا هم توی برخی کالاها و انرژی باید صرفه جویی کنند از تو که انسانی خدا بهت عقل داده اول فکر کنی می پرسم آیا این چیز عجیب و غیر طبیعی است در صرف جویی برخی اقلام و کالا و انرژی؟؟
مگه نه اینکه در دین گفته شده اصراف نکنید؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
اوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکایی های گردن سرخ ب دیکتاتوری مطلق در برابر خارجی ها باور دارند و بهمین علت دست روی گروه های افراطی می‌گذارند. بخوبی می‌دانند منافقین در ایران پایگاه مردمی ندارند ولی اهمیت نمی‌دهند، انگاری بخون همه تشنه هستند. با جنگ و خونریزی حالتی مانند رفتار با مردم غزه خوش هستند و آن افکار را دنبال می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
امریکا و هیچ کشوری حق اظهار نظر در مورد حکومت ایران را ندارند.گروهک منحوس رجوی با سابقه ننگین خود هیچ جایی در میان ملت ایران ندارند.اسلامیت.ایرانیت.تشیع.جز لاینفک حکومت ایران است و کافران فارسی زبان و تجزیه طلبان و کاسبان خائن به این سرزمین در هرصورت جایی نه در حکومت بلکه جایی در این سرزمین هم ندارند.زنده و جاوید باد سرزمین دلیران.سرزمین فرهنگ و حکمت.ایران
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۳۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ایکاش امریکاییها به نتایج انتخابات مجلس دوره اول که در زمان مرحوم بازرگان انجام شد نظری می افکند که یکی از ازادترین انتخابات در این مملکت بود نظری می انداختن و مشاهد می کردن که مسعود رجوی دوازده هزار تا رای اورد ان هم در برابر رای میلیونی سایر کاندیدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مریم رجوی شیطان زاده شتر در خواب بیند پنبه دانه. جسد شما هم ایران نمیاد چه برسه خودتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مجاهدین (منافقین) توالت عمومی های مردم ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مردم ایران نیازی به انتخاب نوع حکومت و فرد مورد نظر توسط امریکا و روسیه و انگلیس و چین و.... ندارند.
مردم ایران خود توانایی انتخاب نوع حکومت و فرد شایسته را دارند.در نگاه اول مردم ایران دیکتاتوری از هر نوع را نمی خواهند.منتخب خود را می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا می‌خواهد یرای ایران تعیین تکلیف بکند. چقدر اینها بدبخت و نادانند..
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۵:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
امام خمینی (ره) : منافقین ، از کفار ، بدترند ! مردم ایران ، با هر سلیقه ای ؛ از گروهک منافقین ، متنفرند !!
Iran (Islamic Republic of)
مرصاد
۱۵:۴۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا ؛ هیچ غلطی نمیتواند بکند ! شتر در خواب بیند پنبه دانه !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
نه سلطنت طلبان نه منافقین تروریست نه تجزیه طلب های جنایتکار نه اشرار شرق کشور نه گروههای مارکسیستی هیچکدام در میان ملت ایران جایی ندارند چون سابقه اینها برای ملت ایران شناخته شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شتر در خواب بیند پنبه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
امریکا چهل ساله داره جایگزین تعین می کنه اون از امریکا / ولی من نمی دانم چرا یه عده وعده خدارا رها کرده فقط امریکا امریکا می کند خدا وعده داده ظالم از بین رفتنی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
منافقین بیشترین ضربه وخیانت را درطول تاریخ به این مردم واین خاک زدن ودرزمان جنگ بزرگترین خیانت درحق مامردم شده که جاسوس رژیم بعث وآمریکا ی بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عذرخواهم استاد یک سوال
ميشه بفرمایید دزدادن رانتخواران نجومی بگیران نورچشمی ها ابر بدهکاران بانکی امثال اینها چه ضربه و خیانتی در حق این مردم ملت انجام داده اند؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کثیفترین فرد روی زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
لابد تمیز ترین هم افرادی هستند که با وجود اينهمه تحریم و مشکلات در تامین ارز برای کالاهای اساسی ( مثل شیر خشک بچه) تسهیلات کلان دلاری می گیرند اختلاس می شود؟؟
جالبه برای کودک کشی در جنگ ها رگ غیرت هشتک پویش همایش راهپیمایی تجمع می زنه بیرون اما برای جیره بندی شیر خشک برای کودکان این سرزمین که نسل آینده این کشور هستند و سلامت آنها تامین آینده این کشور است کسی رگ غیرت و هشتک پویش راهپیمایی تجمع انجام نمی دهد!!؟ جالب نیست؟؟
انتشار بدی یا ندی مهم نیست چون نميشه از واقعیات حقایق تلخ نوع حکومت داری برخورد با موضاعات که هر روز در این کشور رخ می دهد مردم با گوشت پوست چشم خود دارند مشاهده می کنند نميشه فرار کرد،
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
کثیفترین فرد روی زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
قابل توجه غربگداهایی که تا یک فساد اقتصادی حتی در بخش خصوصی مثل چای دبش می‌بینند فریاد وااسفا سر میدن طوریکه انگار تمام دنیا گل و بلبله و با مدیریت قوی هیچ فسادی در آن کشورها رخ نمیده، لطفا در مورد این خبر نظراتشون را بفرمایند، البته امیدوارم نگن ما چیکار به آمریکا داریم! که آدم خندش میگیره: «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره تصویب آغاز رسمی استیضاح بایدن با ۲۲۱ رأی موافق و ۲۱۲ رأی مخالف گفت: «شواهد نشان می‌دهد که خانواده بایدن میلیون‌ها دلار از خارجی‌ها دریافت کردند».
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
قربونت معلومه یه عمره طرز تفکر غلطی دارید،
موضوع اصلی اینه درسته فساد، دزدی، کلاهبرداری، زورگویی غیره غیره در همه جای دنیا و کشور ها وجود داره اما نکته مهم اصلی این است که آنها به قول امثال شما ها کافر بی دین هستند از آنها نباید انتظار داشت عدالت محور باشند،
اما اینکه در کشور اسلامی دینی مذهبی اينهمه تخلف بغل گوش مسئولان مدعی دینی اسلامی رخ می دهد جای تعجب است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
برای حمایت کودکان جنگ کلی توی بوق کرنا گوش فلک کر می کنند
اما طی 3_4 ماه اخیر شیر خشک جیره بندی شده بخاطر کمبود و یک نفر نیامد یک پویش هشتک تجمع چیزی برای حمایت کودکان این سرزمین که نسل آینده امید آینده این کشور هستند که اگر سالم نباشند آینده ای کشوری سالم نخواهیم داشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
سامانه یکپارچه توی مرحله اول دوم خودروی فروش گذاشته که از پس تعهد آن بر نمی آیند و سایپا توی برنامه فروش که تا دوشنبه همین هفته مهلت داده شده خودرو جایگزین برای این افراد گذاشته که یا باید مجبور به جایگزین بشوند و پول بیشتری بدهند یا کلا انصراف بدهند!!
این وسط کلی وقت هزینه حساب وکالتی مسدودی 100 میلیون پول بی همش به باد رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
همیشه آخر سال و آخر برج بهمن حقوق بهمراه عیدی و پاداش به حساب کلیه حقوق بگیران واریز می شود اما عید نوروز 402 بخاطر کمبود و عدم تامین منابع مالی عیدی مددجویان بهزیستی که هر خانوار تحت پوشش مبلغ 500 هزار تومان می باشد واریز نشد، و حتی همه شاهد بودیم حقوق معلمان با تاخیر و چند ساعت مانده به سال تحویل واریز شد
سوال من از تو که انسانی خدا بهت عقل برای تفکر کردن داده اینه، اگر کسری یا کمبود بودجه و پولی داشتیم چرا بعضی ها به راحتی آب خوردن تسهیلات کلان بانکی دریافت می کنند اما برای امثال من مددجوی بهزیستی تامین نشد؟؟؟
اگر کسری داریم آیا نمی توان از همین بانک ها تسهیلات گرفت و عیدی مددجویان بهزیستی رو که چشم انتظار این شندرغاز هستند که شاید یک کیلو گوشت بتوان با آن خرید پیش دیگران شرمنده نشوند وجود نداشت!!؟؟
آیا این اعتراض من مددجوی بهزیستی که دارم به چشم واضح میبینم پول برای بعضی ها وجود داره اما برای منه تحت پوشش ضایع نخاعی بهزیستی وجود نداره اسمش شده غربگرایی؟؟؟؟؟؟؟
نیازی به اثبات نیست، ماشاالله اینترنت که داری اخبار مربوط به عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی رو در فروردین همین امسال رو سرچ کنی و در آرشیو همین خبرگزاری هم موجوده تیتر و انتشار داده شده
خدا به انسان عقل شعور داده که با عقل منطق با مسائل موضوعات روبرو شود نه چشم گوش بسته فقط بگه چشم.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۳:۳۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
لعنت خداوند به همه کفار ومنافقین در سراسر عالم ومزدوران داخلی وخارجیشون ولعنت خدا بر اسراییل غاصب وهمه همراهی کنندگانشان .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اشتباه منفی دادم
Iran (Islamic Republic of)
عبدالمجید سجادیان
۱۳:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آیا امریکاملت ایران را نجات میده .مثل مردم عراق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
حتما، واسه همینه نجاته که مردم عراق دارن از خجالت آمریکایی‌ها در میآن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!11
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
همه ما جمهوری اسلامی رو دوست داریم.واسش جان هم میدیم.به شرطی که به قوانین اسلامی اداره بشه.بشرطی که چون امیرالمومنین همه رو به یک چشم نگاه کنه.و حقی اضافه برای خاندان و هم فکران قائل نباشه.بشرطی که رانت و فساد نباشه.از کسانی که حق بیت المال رو میخورن و دست درازی میکنند رو به اشد مجازات کنند و جون امیرتلمونین اگر مهرزنهاشونم کروه باشند به بیت المال برگردانند.عدالت حقوق و دستمزد برای همه یکسان باشه.با مردم صادق باشند.واقعا خودشون خادم مردم بدونند نه ارباب مردم.در قضا و قضاوت فقط حق رو درنظر بگیرند نه سفارش.براشون یک ایرانی کپرنشین با یک آقازاده کاخ نشین فرقی نداشته باشه.در تقسیم اعتبارات عادل باشند.زندگیشون مثل مردم ساده باشه.مثل امام خمینی(رض).شهیدرجایی.ایت الله خامنه ای.حاج قاسم عزیز؛زندگی ساده و همراه مردم داشته باشند.درد مردم درد اونها باشه.سفره اونها مثل سفره مردم باشه.از اسراف در محیط های اداری دوری کنند.قلبشان برای مردم باشه.کل ۸۸میلیون ایرانی در چشمشان یکی باشه.عزیز عین آقازاده هاشون.با آقازاده پروری مبارزه کنند.آیا میشه اونوقت همچین جمهوری اسلامی رو دوست نداشت و براش جان ندادددد.جانم فدای ایران.مرگ بر منافق مرگ بر تجزیه طلب ایران یکپارچه ایران عزیز ماست.فارس.ترک.لر.عرب.بلوچ.کرد.کرمانج.ترکمن.شمالی.جنوبی.همه با هم ایران رو میسازیم.ایران با همه اقوامش زیباست.جانم فدای ایرانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
حتی داخل حکومت حضرت علی فساد بود
بعنوان مثال برادر امام علی از بیت المال پول خواست و حضرت علی باهاش برخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
به ناشناس 18:58
اینجا بدون اینکه صاحب اصلی بیت المال که مردم باشند دارند دزدی می کنند وقتی متوجه می شوند که آب از آب گذشته بماند آنچنان برخورد قاطع و حکم سفت سختی اجرا نمی شود
بعد یک سال عندی که کشف شده افراد یا اخراج یا بازداشت!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا و منافقین گوه خوردند البته کارشون همینه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
منافقین که زمان جنگ در کنار ارتش بعث عراق جوانهای ایران را در جبهه ها شهید میکردن منفورترین گروه نزد ملت ایران هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
انشالله به زودی امریکا واسرائیل هردوتاباهم نابودمیشین واین ارزو برآورده نمیشه .درسته مشکلات زیادهست ولی مامملکت رو به دست ائنا نمیدیم اون هاهم دلسوزمانیستن به جای اینکارهامردم بایدخودشون واردمیدان بشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
دقیقا چه فکر می‌کنید عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
دوستی با کی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خصلت سرمایه داری غرب طوریه که هیچ گروه انقلابی چهار اتشه ای نمیتونه باهاش همراه بشه چون قطعا تداخل تئوری پیدا می کنند
دولت امریکا نماینده کلرتلهای بزرگ اقتصادیست لاجرم بایدازمنافع انهادرچهارگوشه دنیا حمایت بکنه و این امر مقتضیاتی خاص دارد
امام علی میفرمایند
انسانها برسه دسته اند ؛
علما و دانشمندان
دانشجویان و پیروان انها
و همج و راع
بنظر مسعود و این ادمهاش جزء گروه سوم هستند متاسفانه
خدا همه را براه انسانی رهنمون شود !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اینا که حدداقل ۱۷ هزار نفر از مردم بی گناه ایران رو کشتن و درکشتارمردم عراق با صدام همکاری کردن
بعد شما دعا می کنید خدا به راه راست هدایتشون کنه؟
به جاش دعا کنید یه روزی محاکمه ومجازات بشن تا هم دنیا از وجود کثیفشون پاک بشه وهم تسکینی باشه برای دل های دغدار خانواده مظلوم شهدا
Italy
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا هیچ وقت اینارو جایگزین نمیکنه ..حمایتشون میکنه تا اینکه مردم خودشون انتخاب کنند و با توجه به تجربه ای که از جمهوری اسلامی دارند قطعا این جور افکار سنتی و مغز خالی قطعا انتخاب نخواهند شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ملت شما را فراموش نمی‌کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا هم امریکای قدیم

شماها با ۱۱ تریلیون دلار نتونستید آفتابه به دستهای دوچرخه سوار طالبان رو از بین ببرید میخواید در مورد ایران نظر بدین؟

۱۶۶ بالگرد و هواپیما تو افغانستان گذاشتید و فرار کردید اونم با امضای ترامپ و پمپئو

فقط حرف مفت میزنن و مثه سگ هار پارس میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
یه خارجی.یه اجنبی.یه بیگانه
بیخود میکنه در مورد کشور ایران زر میزنه.مفت خور پفیوز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
به شخصه که در هر دو حکومت قبل بعد ایران زندگی و تجربه کردم، چیزی به اسم عدالت حق حقوق مردم ندیدم، هر حکومتی روی کار آمده فقط بفکر منافع و پرکردن جیب خود است،
در ایران قبل انقلاب دزدی رانت اختلاس نجومی بگیران و نورچشمی ها وجود داشتند، و همه سرمایه ها ایران در خارج و در باقی کشور توی حساب باقی کشورها می رفت یا سرمایه گذاری میشد
الانم همه مردم شاهد دزدی رانت اختلاس نجومی بگیران نورچشمی ها هستند، همان کار رو انجام می دهند، اساساً چیزی تغییر نکرده است،

و این حقیقتی تلخ برای شنیدن است اما گوش شنوایی نیست فقط مخفی و سانسور می شود،
فکر نمی کنند مردم بی خبر بی اطلاع از همه چیز هستند!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مــردم از این چند صبای زندگانی مگر غیر از اقتصاد سالم و اشتغال و قدرت خرید مسکن و خودرو و بهداشت درمان قوی و امنیت چیز دیگه ای می خواهند!؟ کشوری به این بزرگی با این همه سرمایه و متخصص و منابع و موقعیت جغرافیایی خوب و ...چرا باید اینچنین باشد!؟ متاسفانه نگرش افراطی و تفریطی بطور کل در یک قرن اخیر مملکت را به فنا داده ! اولین قدم برای آبادانی اعتماد جمعی است تا در سایه آن مدیران و مسئولین باسواد و خلاق و با تجربه پاک نهاد دلسوز پرتلاش بتوانند شایسته سالاری کنند و هر کسی را در جایگاه خودش بنشانند و دست دزدان و دلالان مفت خور ، رانت خواران و محتکرین و کلاهبرداران تا ابد کوتاه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مردم ایران گروهک مجاهدین رانمیخان
واگرروزی بخان دراین کشور بقدرت برسن از همان لحظه اول از کشور بیرونشون میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
شهرام همایون می‌گفت باعث افتخار جمهوری اسلامیه که ما دشمنشیم
این حکومت با ظهور امام زمان درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۱۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
رسما همه شان عاطی هستند...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
یه زمانی این حضرات مجاهدین ضد امپریالیسم بودند الان شدند یکی یک دونه امپریالیسم .یعنی چقدر ...... واقعا جالبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
البته برای مسئولین ایران هم معیاری بنام مردم ایران وجود ندارد و معیار فقط خودشان هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آمریکا اول باید سیستم حاکم بر ایران را درست کند بعد به فکر جایگزین باشد
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۱:۵۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
االله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اینها همه حرفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مجاهدین خلق مگه از رو جنازه تک تک مردم ایران‌ رد بشن که بخوان به ایران حکومت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
درود بر مجاهدین ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
مجاهدین خلق یامنافقین درایران جای ومکانی ندارن ومردم ایران آنهاراقبول ندارندوبه رسمیت نمی شناسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
ای کاش حاکمان ایران اشتباه شاه تکرار نکنند و با ایجاد ازادی های کامل اجتماعی و و بهبود اقتصاد کشور ایران یکپارچه نگه دارن و هبستگی ملی بیشتر کنند تا این تروریست ها پاشون به کشور باز نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آزادی اجتماعی با برهنگی فرق داره
ترکیه رو ببین آماراشو
همین یک سال که حجاب آزاد شد ببین چقدر تعرض شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
@@@@@@@@@@@@@@@@@@!!!!!!!!!!!!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
اشتباهات چی بود چی اون موقع بد بوده که الان خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عدم بهبود اقتصادی هم بخش زیادیش ناشی از تحریم همین غربی‌هاست وقتی کلیه سازمان‌های بین المللی و دلار دستشونه، بدیهیه اداره کشور در این شرایط خودش مدیریت قوی میخواد و کار هر کسی نیست که فعلا ایران داره خوب عمل میکنه. حالا اگر این تحریم‌ها نبود ببین ایران چه میکرد. شاید بخاطر همینه که میترسن تحریم‌ها رو بردارند و میخوان یه دست نشانده بیارن سرکار.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۳:۵۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
منظور از آزادی های کامل اجتماعی دقیقا یعنی چه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
جالبه چرا تا یک نفر حرف از آزادی میزنه ربطش به برهنگي آدما می دهند؟؟
یکی از آزادی های اجتماعی اینه که وقتی دزدی اختلاسی رو می شود بدون چون چرا به مردم معترض اجازه برگزاری راهپیمایی بدهند طبق قانون اما همه مشاهده کردیم بعد از اعتراضات سال گذشته این بند 27 قانون حق اعتراض یک هفته ده روز بر سر زبان دولتی ها مجلس و قوه قضائیه بود بعد به تاریخ پیوست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
همانطور که برای حمایت از مردم جنگ بیانیه راهپیمایی و تجمع صادر می شود برای حمایت مردم از دولت برای دفاع از حق حقوق مردم و مبارزه با مفاسد یک تجمع و راهپیمایی برگزار شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خوبه دشمنامون اینان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
جاوید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
جفرسون نمیدانست که امریکا به این وضع دچار میشود وگرنه خودکشی میکرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
آره گذاشتیمش شما بیاید وردارید
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۵۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : مریم رجوی یک زن خیانتکار فاسد فاسق تروریستی بیش نیست و مورد تأیید ایرانیان نیست . دولتهای رژیم جعلی صهیونیستها و آمریکایی‌ها و انگلیسی ها و غربیهای ضد حق حقوق بشر با آن سازمان ملل غربیشان و آن شورای امنیت سازمان ملل غربیشان به والله قسم به والله قسم به والله قسم از اساس ریشه همگیشان دروغگو جنایتکار اشغالگر کودک کش نسل کش مظلوم کش شکنجه گر فاسد فاسق لامذهب خدانشناس هستند که باید ملتهای این کشورها بر علیه حاکمان رهبران دولتهای دروغین جعلی کشورهای غربیشان هر چه سریعتر متحد شوند قیام انقلاب کنند این دروغگویان جنایتکاران ضد حقوق بشر ضد مستضعفین بینوایان محرومان فقیران مسکینان ایتام عالم را به زیر بکشند به اشد مجازات کیفری اعدام برسانندشان و آن سازمان ملل و شورای امنیت غیر مستقل غیر قدرتمند تبعیضگری ناکارآمد غربیها را فروپاشی از بیخ بن ساختمانشان را تخریب نابودش کنند تا سازمان ملل متحد و شورای امنیت ملل متحد جهانی کاملا مستقل قدرتمند مقتدر عدالت گستر را در سرزمین باستانی متمدن ایران اسلامی در حومه تخت جمشید پاسارگاد از نو بنا ساخته شود با قوانین حقوق بشرانه متمدنانه دقیق عادلانه ایرانی اسلامی برای کل جهان شرق غرب عالم هستی آن زمان هیچ کشور در جهان نمی تواند به کشور مظلومی ظلم ستمگری اشغالگری غارتگری تجاوزگری کند و همه مستضعفین بینوایان محرومان ایتام فقیران بیکاران ازکار افتادگان تهی دستان مسکینان سر تا سر کره زمین حقوق معیشتی خوب کافی به شماره حساب هایشان واریز می شود هر ماه در طی سال از خدمات بهداشتی رایگان برخوردارند مسکن خانه خودرو تلفن همراه اینترنت رایگان خواهند داشت و احدی در جهان دوچار فقر فلاکت گرسنگی بی‌پولی مطلق نخواهد بود ژنده پوش نخواهند بود و از همه خدمات یک شهروند درجه یک به صورت رایگان برخوردار خواهند بود و در آن زمان به هیچ ظالم ستمگر زیاد خواه فاسد فاسق جنایتکار مجرم گنهکاری که حق حقوق مردم را ضایع کند به خاطر منویات شخصی حزبی باندی مافیایی جناحی خبیث شخصی خودشان هیچ رحمی هیچ رأفتی به این مافیا در سر تا سر جهان نخواهد شد و به شدت سرکوب مجازات‌های سخت سنگینی خواهند شد انسان را به کمال شرافتمندی احترام اشرف مخلوقاتش خواهد رسید و نسل اندر نسل این قوانین حقوق بشرانه عادلانه صحیح خداپسندانه به صورت سیستماتیک این خدمات ارزنده بشر دوستانه از تولد تا مرگ برای تک به تک انسانهای روی کره زمین ارایه خواهد شد و احدی یافت نمی کنید بر روی کره زمین که فقیر حقیر مسکین کارتون خواب بیچاره بی درمان گرسنه بی پول باشد تمامی ثروت‌های جهان به صورت صحیح عادلانه مابین همه این افراد بینوایان و ناتوانان و از کار افتادگان و ایتام فقیر و بیکاران بی خانمانان بیماران فقیر خانواده های زندانیان فقیر تقسیم خواهد شد و سپاه ارتش قدر قدرت مقتدر کارآمد زیر نظر این سازمان امنیت جهانی دفاعی نظم امنیت بهداشتی عادلانه جهانی از همه کشورهای جهان در خدمت این ارتش سپاه قدر قدرت مستقل خواهند بود اونوقت در آن دیگر ابرقدرت نظامی شرق غرب وجود نخواهد داشت همه زیر یک پرچم عدالت جهانی حقوق بشر جهانی سازمان ملل جهانی ایرانی اسلامی با صلح صفا آرامش امنیت آسایش به فعالیتهای کاری گوناگون خود در هر زمینه ایی مشغول خواهند بود بر روی کره زمین و سر کشان توطئه گران فتنه گران زیاده خوان شیطانی در هر کجای عالم هستی که بخواهند برای خودشان تشکیلاتی تروریستی سفاکانه بر علیه این حقوق بشر ایرانی اسلامی درست کنند به شدت در نطفه سرکوب نابود خواهند شد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
فکر کردی کسی حوصله خوندنش رو داره؟ در 2 یا 3 سطر خلاصه میکردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
خودت که نوشتی الان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
سخن بسیار داری اندکی کن یکی را صد مکن صدرا یک کن