راکبان موتورسیکلت در بوشهر به راحتی گواهینامه می‌گیرند

کارگاه آموزشی گواهینامه آسان ویژه موتورسیکلت سواران با حضور افسران آزمون، مدیران و موسسان آموزشگاه‌های تعلیمات رانندگی موتورسیکلت در بوشهر برگزار شد.

رییس مرکز صدور گواهینامه رانندگی پلیس راهور فراجا در استان بوشهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از طرح گواهینامه آسان ویژه موتورسیکلت سواران تسهیل خدمات به شهروندان و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی برای راکبین بدون گواهینامه و ترغیب آن‌ها به اجرای قانون و توجه به حقوق شهروندی در اقشار جامعه است.

سرهنگ کرمی اظهار کرد: شهروندان متقاضی گواهینامه موتورسیکلت می‌توانند در کمترین زمان ممکن با ورود به پلتفرم آموزشگاه‌های رانندگی ایرانیان به آدرس http://www.iranianmotorco.ir ثبت نام و پس از احراز هویت و تکمیل مراحل در یک روز در آزمون آیین نامه و شهری شرکت و در نهایت پس از قبولی در آزمون‌ها گواهینامه مربوطه در مرکز چاپ و به آدرس آن‌ها ارسال می‌شود.

 وی زمان اجرای طرح را محدود دانسته و از شهروندان تقاضا کرد در فرصت ایجاد شده از خدمات پلیس راهور استفاده برده و به مقررات رانندگی احترام بگذاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۶ آذر ۱۴۰۲
گواهینامه که رانندگی یاد نمیده، آموزش و فرهنگ و رعایت قوانین رانندگی را به مردم آموزش بدهید و ملزم کنید که رعایت بشه، حقوق شهروندی رو الزام کنید
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۰:۲۶ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
یه لحظه تعجب کردم فک کردم عکس بوشهره